24h購物| | PChome| 登入
2004-10-12 17:28:26| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

幸福的人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實今日都幾唔開心ga...無人會明白gala 算!!
一返到去化俾o個d o個d相我睇
wa.......化化的攝影技術真係好
仲有個model咬毛巾好性感
eng miss wong 又o係度鬧人/~
上到第2堂eng先知今日中文dict開始背
at that time 我同zelo講... 佢個幸福甜樣吖show off
recess 佢收到d相// 幸福的笑容
小化子真偉大
chin dict 錯o左7個字
lunch 那個幸福小女人又跟我說她的幸福受到某f.3威脅
還說:"我知佢有返教會tim~ 佢f.3 o個時o個時同我講ga~^^"
-_-夠了~ not to show off
為o左唔俾化化威晒
為o左盧溝橋
我同ceci會努力ga la
phy lesson 悶到死
同assistant講起我最怕d人無d幽默感
人o地笑話人o地低b(其實佢唔識笑先係lo b)一本正經咁教訓人
then gap lesson 唔知咩大雄靜宜咁
zelo怕羞到連望到唔敢望人(太不羈了/><)
after sch ho ho ho ho ho down
結果同mandy+shelia+kathy+hingyi 去數科聯agm
人o地都話唔玩又迫人玩
結果win jor~~~( ><:::: 同d f.1 鬥ans d Q 大蝦細)
第一條o個d f.1問我o地lu 係咩....... 結果原來佢o也都唔知ans
then 我of coz係問天文啦"太陽系第十大行星叫咩呢?"
hoho~ 佢o地真係唔識bow^^
win jor 個值$8 o既file 又有o野飲 不過會費係$5
又借錢俾人啦~ this 令我諗起zelo同maria 未還錢俾我呀
con't reading 向達倫
PS~唔知係咪reading <>o既關係硬係覺得死期近啦咁...唉

台長: 小冰子 ~* : ]
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文