24h購物| | PChome| 登入
2004-04-26 17:51:47| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

拉闊音樂會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日晨咁早就派卷-_-
phy... o個個assistant 實在係太...唉
cit lesson~ moon
a.math~ moon lor
chem>< mo la la call me to ans~鬼識咩
最近上堂都係渾渾噩噩咁~唉, 一定係個位風水唔好
坐o左之後都無好事發生過~
bio 俾人罰抄~ 唉...個字串錯o左得返4分
eng test~ miss wong 狂o係我隔離...=~='"
我仲掙一題呀~無時間>_<
測完我先發覺我有帶錶ga~ -~-:::
跟住我又整嬲o左好好人o既assist~sor ar!!!!!!!!
then 去聽音樂會...我一早都話一定會好悶好無聊ga la~
個個都話要去~ 好難頂呀
去到~見到蕉坐在左邊~zelo不敢坐過去~
但化都在那兒~結果wo-ho-ho 免為其難咁坐o左去左邊lor
gigi(係粱詠琪) 首<兩個人的幸福>呀~ e~><:: 唔制呀
我唔理zelo話佢唱得幾好la~ 我唔鍾意佢唱gigi d songs ar!!
佢話自己係joey d fans ma~ sing wh gigi d song ja!!
我仲要買o左隻碟~呀!!! 唔制呀
ps~ 化,你個動作好有型有不gal ar~迷死人o地啦^3^"""

台長: 小冰子 ~* : ]
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文