24h購物| | PChome| 登入
2007-08-21 18:47:20| 人氣124| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遺憾

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

送給一個人的歌
也許
她在開學的時候就會離開我們
真的很遺憾
我們不能一起畢業...
本來還剩下的第三年
沒了
就算離開我們
妳也要好好過
有什麼委屈還是被欺負
我們當你的靠山
雖然我們只相處兩年
但是那會是我們最美好的回憶
在畢業紀念冊裡
我們還是會放妳的照片
因為你就算轉走
還是我們的一份子

It isn’t a crime to want
A little space to breathe
But you will be fine,The sun again will shine
On you
Whatever you do


Take your sweet,sweet time
Cuz I’ll be here, when you change your mind
Take your sweet,sweet time
I’ll be here for you baby
Anytime

I’m feeling you pull away
’Cause letting go isn’t easy for me
But you’ll never fly
With someone else’s wings,I know
Wherever you go


Take your sweet,sweet time
I’ll be here, when you change your mind
Take your sweet,sweet time
I’ll be here for you baby
Anytime

I will never stand in your way
Wherever your heart may lead you
I will love you the same
And I will be your comfort everyday
Do you hear the words I say?


Take your sweet,sweet time
I’ll be here when you change your mind
Take your sweet,sweet time
I’ll be here for you baby
Take your sweet,sweet time
I’ll be here when you change your mind
Take your sweet,sweet time
I’ll be here for you baby
Anytime

Oh, I’ll be here, for you
I will be here
I~~~~~~~~oh I’ll be here
I will be here

想要多一點自由的空間
不是罪過
妳不會有問題的
一切都會雨過天晴
不管妳做什麼

慢慢 慢慢來
當妳改變心意 我會在這裡等待
慢慢 慢慢來
我永遠支持妳 寶貝
無論何時

我感覺的到妳漸漸走遠
要放開妳並不容易
但是再別人的保護羽翼下
妳永遠學不會飛翔
無論妳在何處

慢慢 慢慢來
當妳改變心意 我會在這裡等待
慢慢 慢慢來
我永遠支持妳 寶貝
無論何時

我不會阻礙妳
不論妳去哪裡
我會永遠愛妳如昔
我會成為妳每天的慰藉
妳聽到我說的話嗎

慢慢 慢慢來
當妳改變心意 我會在這裡等待
慢慢 慢慢來
我永遠支持妳 寶貝
無論何時

台長: 無心插柳柳橙汁
人氣(124) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 〞有感而發 篇 |
此分類下一篇:豆腐
此分類上一篇:ㄉ一ㄢˇ

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文