24h購物| | PChome| 登入
2004-05-08 22:46:00| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Amy:紅色暴雨警告下的一天........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

如果下雨天會發出紅色或黑色暴雨警告,我享受下雨~如果下雨天仍要冒雨上學,我討厭下雨.......今天,我8:00am起身補習~媽咪點鏟都鏟唔到我起身....我"戀上我的床"....當我以亂成一團既頭髮,半開合的眼晴去廁所刷牙時~媽媽說"樂樂,紅色暴雨警告,唔駛補習wor!!"我衝去大廳,撥開亂草般的頭髮,真的是紅色暴雨警告wor,於是我立刻以百分百精神既狀態輕飄飄地飄去廁所,倒左D漱口水,再倒上我的床......接著睡到12:30pm,又省下一頓早餐啦!!!!!~~出名孝順的我,整個下午整左張母親卡比我既母親大人(有"世上只有"歌詞ga)........仲狂播Montie 隻Joey 碟,之後我覺得太大聲,於是較細聲D,點知我爸爸在房行出黎,問我做咩越播越細聲,我問佢"梁生~你唔好話比我聽你想聽ar ma~??!!"佢話"冇錯!!~"我較大聲D之後,佢話"okok,聽到啦~我父親節有冇咭收先??"之後又入返房啦~我心想"睇下你表現啦~haha!!"~

台長: 1c Girl~Amy Leung
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文