24h購物| | PChome| 登入
2003-10-03 13:37:37| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2/10之開心點啦...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日,可能做左pmss份功課,心情比較輕鬆了,所以較為空閒去睇書,睇一本自己遺忘了既書,叫做『快樂王子』。

呢本書,教我地如何活得快樂點。而我最喜歡的,莫過於一課關於與小孩同老人家相處既幾頁。他說,與小朋友玩,係最開心既,因為他們笑既時候係無雜質,係天真的。怪不得自己暑假那時咁鍾意做義工啦!原本唔係我地教曉他們什麼,反而要多謝你地d小朋友,係你地讓我拾回小時侯既童真。每當煩或唔開心時,想起與你地一起,內心也會會心微笑。很多朋友說我在暑假時過得比以前開心了,我都很同意,因為與小朋友玩,你不會有壓力,所以,我不會忘記這個暑假。

另外一篇,說要愛自己,唔...我都好同意。因為在呢個世上,亦只有自己明白自己既需要,所以『自己都不愛,怎麼相愛,怎麼可給愛人好處』。所以有空時,多買點自己喜愛的衣服,物件,讓自己過得快樂點。那麼,也希望別人能感染到我的快樂!

台長: 無花果
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文