24h購物| | PChome| 登入
2003-09-23 23:17:31| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【別問我點解叫爛命豪】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我上大學一心做一個安份的學生~點知遇上班人是這麼衰~我很失望~在我最唔開心的日子~竟然遇上一班咁衰格的同學~好彩,我大命,死唔去~但這件事令我成長:如果你對自己失去信心~咁人家就會睇唔起你~~更不用要尊敬你~~所以我覺悟了~我以前甚麼事都不介意~求求其其~對人對自己都冇乜要求~又被動~~就死似的~我想我不可以一世是這樣的
~~我好想做番一D不會後悔,有意義的東西~我不想白過此生~~所以我改了此名~"爛命"不是解一條爛命~~爛命豪全寫係"燦爛命途何志豪~~計住LA~~下一次唔好再問我係唔係入左黑社會LA~~

台長: 爛命豪
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文