24h購物| | PChome| 登入
2003-10-20 13:31:43| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

比堅尼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話說, 擒日呢處風和日麗, 點可以唔去beach 呢?

去到沙灘, 嘩! 風景認真一流, 除左藍天, 又有碧海, 仲有靚沙, 唔少得既就係比堅尼喇!!!!!!!!!!!!

比堅尼實在係一樣偉大發明.
佢能夠將女性既胴體展現得更美麗, 更動人.
燕廋環肥, 各式佳麗, 都係穿比堅尼的…一件頭呢.. 真係少之又少.
我覺得香港既女仔都應該接受呢個值得令人尊敬既外國文化.

所以我決定左買咩返香港做手信架喇.

正當我打電話返香港, 想通告一聲我呢個主意既時候.
一個大浪無聲而迅速掩至, 將我的沙灘巾, 雜誌, 衣服完全吞噬….

好彩! 我咁啱揸住個電話唧!!!

<<相--在沙灘漫步的情侶>>

台長: 尚未設定
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文