24h購物| | PChome| 登入
2006-04-05 14:37:36| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

升哥!愛GAME如命,抽GAME大過天!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

顏升真係一日冇咗部電腦都唔知點算好,日玩夜玩,同枱神棍都唔係淨一次講佢咖喇,佢當耳邊風都冇計。
有次神棍問顏升你諗住第時出嚟做咩,顏升就話:「做網吧管理員都唔錯啊!」
「你唔係嘛……」虹姐喺隔籬聽到都嘎嘎笑。
「喂!真係唔錯咖啵,又有電腦玩喇,又冇乜嘢好做,幾他條啊……」顏升好認真咁講。
「你真係毫無大志呀!」神棍話,「你要做啊,都做個網吧老細喇!」
「咁我諗住我細佬將來出嚟都做網管,唔係幾好咩?」
「你自己想做就算喇,仲拉埋你細佬落水?!自身唔正,教人唔聽啊!」神棍話佢上樑不正下樑歪。
「唉,算吧喇,有其兄必有其弟,兩兄弟都一擔擔嘅!」虹姐突然搭訕,「啊,不如你做網吧老細,嗌你細佬做網管乜得囉!」
可以咁講,電腦就係顏升條命,冇咗電腦就冇咗佢條命,咁講真係一啲都唔誇張。
顏升都唔知係唔係成日挨更抵夜,抽機到點零兩點,上課成日話只眼痛。
「好心你喇,眼痛就唔好玩咁多電腦喇,真係要你死都繼續玩咖啵!」神棍話。
「琴日我已經好早就瞓喇!」
「終於冇玩電腦喇?」
「先玩咗兩個鍾咋!之後叫細佬幫我打。」
「……」神棍都唔知講咩好。
「我平時玩五個鐘好唔好,我今次玩兩個鐘已經少好多喇!」顏升講到都唔知幾理直氣壯。
收尾終於玩出事,請咗假冇上堂。本以為顏升下晝都唔會嚟咖喇,點知佢話係佢阿媽嗌佢返嚟上堂。
「如果係我就點都唔返嚟喇!」神棍話。
「邊個想啫,係阿媽叫我返學嘅好唔好!」
「點解啊?」
「就咁我喺屋企無聊啊嘛,咪玩電腦囉,咁阿媽就話你既然玩得電腦只眼就應該冇事喇,所以叫我返嚟囉。」
「你明知眼有事仲玩電腦?」神棍問。
「得左眼痛咋嘛,遮住左眼咪得囉……」
「……你真係得了你……」

台長: 嘜芝高 士的
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文