24h購物| | PChome| 登入
2004-12-27 21:49:43| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

First Challenge

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



前幾日終於囉左我既First Challenge 獎,
仲係AIA Building頂樓食左個好豐富既自助
早餐(有好大隻蝦既大蝦沙津~)

呢個算係我o係AIA裏面囉到既第二個獎吧。由於出席既人
係好多個月以來入職既所以FP,agents, 但係全獎都只不過得
廿人,相比起入職時有幾百人相差好大,加上同我同班係五
月 training 既同學仔(除左同team既之外)全部都唔見晒lu,
所以第一個比我既感覺係,係度生存唔係一件易事,要成功
更加要付出好大既努力同精神。不過我Next challenge既獎,
我都應該會囉到既 ~ =)

當日晚上發生左一件事,令我感受都幾深。
話說再早一個星期我見左兩個cold call 客,見完之後雖然
無乜特別,不過我自己既感覺好似怪怪的。當晚因為好攰
好攰既關係,我叫左君君一齊去同我見另一個cold call, 見
完後作了檢討,發現我要改進既地方有好多好多。多謝君君
陪我,而且俾我咁多意見同話我知個問題所在。
我依家先覺得我係度做左超過半年,好多野都仲係要大力
改善,特別係自己個人方面,真係需要下好大既努力先
可以成功。

雖然經過今次之後我信心減了,但都係好在有今次機會
我先會發掘到我既缺點所在加以改善,我相信我好快
就會好好的了~~!

台長: HimHymn
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文