24h購物| | PChome| 登入
2008-05-01 12:56:04| 人氣97| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

毕业相

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

200.4.29

今日我地影毕业相....
好晒,心情好靓....

可能今日系高考之前最后一次癫,真系好感动,睇到个个都好融洽....
就算连我地宿舍果个都俾我地邀请埋一齐影相....
乜也臭啊,衰啊,都唔记得啦....

呢D回忆唔知喺未最后一次啦
因为高考完就会各自分开啦
想集埋一齐真系难
鬼叫我地班男女唔夹咩!

次次组织活动
男噶组织就得男噶去
女噶组织就得女噶去
女噶话同男噶唔熟
男噶话同女噶无瘾


可能得我呢D中性人两边都中意去....


哎....中间人.....

唔讲唔开心噶,讲翻毕业相先

我同好多人影过相啊,玩得好癫啊
影全级相果时,gary坐喺我前面哦,羡慕死麦唛lu....
我第一次发现张萍甘好玩噶...
我地个个都争住同距影相...
仲有,红红姐都好受欢迎噶,影集体相,比我地扯黎扯去....
哈哈,有D狼狈....

我仲同梁海龙,“房祖名”,麦唛影相....
我地宿舍仲癫,咩最丑陋噶一面都表现晒出黎,包括我自己....
haha ,我影果D相好姣.....我自己都唔敢睇....
我地宿舍仲影左好多艳照
不过,好多都无公开度....唔敢啊,惊俾人劈啊

最后一次啦....
i will miss it ,forever....

台長: Vivienne
人氣(97) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

s.ling
笨蛋,是你麽?

哈,开张大吉...
2008-05-02 09:49:30
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文