24h購物| | PChome| 登入
2005-01-17 18:50:52| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返學放學咁就一日...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚興高采烈咁send 0左幾個sms俾你...都唔知自己右0左邊條線~@o@
今日見唔到你~冇咩特別0野~
放學考埋中化個oral就返屋企~

太差喇...你到今日都仲未睇到我幾篇日記...次次上0黎見到幾個大大個"0"閱讀次數都令人極度失望...第5篇喇~我唔寫你就話我冇恆心~你唔寫就話自己要溫書...但睇一睇日記幾分鐘真係咁徙你時間咩?咁拍拖豈不是更花時間?我寫呢個日記只係想你知道我諗緊咩,有幾愛你~我一番心血你望都唔望一眼~我繼續做d咁0既0野有咩用?有人欣賞嗎?你可能會話你唔知我post 0左新篇~但我亦唔認為你有心0既唔會自己check...我已經唔望你寫返d咩俾我...你淨係識話個網上唔到~我開過個上到0既你又唔肯用~你究竟係咪有心用個上唔到0既網當藉口?還是你根本唔記得有個咁0既日記?又或者你另外仲有其他日記要寫?你都唔需要向我交代~請你繼續幫自己搵藉口~

如果聽晚你搵唔到我唔使擔心~我只係暫時唔想見到你~
放心~我今晚會好好控制自己~一定唔會影響你考試心情...

台長: heyman
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文