24h購物| | PChome| 登入
2004-01-28 00:52:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開學了 ~!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係Sem. Break後第一日返學.......D人D樣都無乜點變....

老實講....熟個D sem. break個時都有時會見到....

唔熟個D...見到都無作為....話曬成百人一班...始終無可能全部熟曬......

今日返0900....聽Final Project既briefing.....竟然大部份人都可以準時返到....我返到去九點二左右....都仲未開波....當然係周圍找人吹下水先la....

聽左陣....突然間一對鬼婆鬼佬走左入黎....話係講0個個乜鬼IELTS既briefing....即係0個個畢業前要考既什麼英文基準試......佢依家有個prepartion course for 呢個試.....有20個qoutas for我地呢個year....

大佬...我地成班一百一十人....得廿個quota...點分ar.....

好在唔係個個都諗住考....例如我咁....大佬...幾年未讀過書....要我好似Form 7咁考多次UE wor....老老實實....真係無乜信心.....妳要我聽同講都問題唔大....but妳要我作返文....讀gramma.....算吧la....

何況我個科出黎...基本上D人睇妳porfolio多過睇妳張cert....so...妳話我驚又好....無膽又好....都係0個句....死都唔考 ~!!

晏晝同D同學出尖東食lunch....去左"源記"....同以前一樣....態度差....兼D野唔好食.....我地話畢業前都唔會再去個到食飯 ~~!!

放學時撞到個組女....原來佢會上CSA...重係做P tim....哈...好...有大志...

後尾我先知道...原來我O'camp個組有三個組仔組女都會上CSA....哈...好事黎既....可能係我同阿唐D影響力夠勁la.....哈哈哈哈哈....

想當年我話曬都係CSA既EV....生係CSA既人...死係CSA既鬼....臨走前我都想CSA將來會好........希望佢地來年可以攪到CSA 好好睇睇la....千其唔好好似今年咁....差唔多摺左咁.....

so 今年consultation如果有時間的話....我都想con 下佢地....


台長: 若谷
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文