24h購物| | PChome| 登入
2004-05-13 06:11:00| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

五月

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

WAWAWA, 咁又五月喇..真係快, 放完easter 假之後既三個禮拜, 就過得認真充實la....

呢三個禮拜就密鑼緊鼓咁做舊卷, 做到暈, 我諗數數下都做左十幾廿張, 每張都花成個幾兩個鐘做, 真係做到攤低都似....

仲有d english le...自認自己d 英文比起其他人就認真技遜一籌, 所以自己真係好吃苦咁, 犧牲左放左學既休息時間, 每星期抽兩日上三個鐘ielts+esol...3 hours per lesson, 上到夜晚先至歸家, 不過睇落去我都係好膽怯, 對住d 同學講英文就好就手, 但一對住d 先生就...唉...先幾個月都唔係咁, 而家成日用錯方法(用錯詞)講野, 搞到自己真係插左一條針係心入面...認真對唔住大家咁話....

壓力當然有, 肯定又係自己d 執著搞到自己咁la, 呢牌都唔理過往d 唔開心野, 不如擔心下d 學業仲好.....所以咁樣就俾左自己好多好多depresssion la...sigh....

過左黎英國都差唔多有一年, 習慣當然要習慣喇, 我當呢度係自己另一個家咁, 當左manchester係macau咁, 開始有d唔寄卦屋企(朋友例外), 悉左一班constant frd, 得閒又同下d 鬼仔吹下水咁, 兩文三語可謂用到足.....雖然始終廣東話都係我既母語, 不過點都俾個機會去點綴下英文, 呢個已經成為我生活一部份, 難怪時間過得咁快la.........同埋幾鐘意呢度無拘無束既感覺, 令自己自自然然調節生活既平衡.....就連番學上堂都係, 學習方式完全同澳門相反, 雖然some of bit is quite boring and tricky, then 我自己都係get through them 就算....唔強求自己好, 總知達到自己既目標, 已經足夠........


好期待, 仲有個半月, 考晒d 試佢....咁就..歸家la.........

台長: 豪....
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文