24h購物| | PChome| 登入
2004-10-01 17:58:21| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

金枝慾孽大結局可能係TVB劇集有史而來最好既結局

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

金枝慾孽大結局可能係TVB劇集有史而來最好既結局

雖然我未睇都已經知個結局(-_-" 多得珍尼話我知呀)...但我都覺得好好睇,因為TVB d劇集既大結局通常都草草了事...又拖長黎做,又夾硬 (隔世追兇睇到我好憫呀!!!) 金枝慾孽大結局好吾同,要交代既野都交代得幾好...(除左皇上做咩冇啦啦去左個山莊咁騎呢之外)...

見到皇后被皇上激到想死個陣真係大快人心,不過佢話佢真係愛皇上個陣,佢又真係幾慘既....不過點解得佢一個鐘意皇上呢...我又覺得我知wor,鬼咩,得佢同皇上一樣有番咁上下年紀jar ma...d 妹妹仔(妃嬪)又點會睇中皇上wor

如妃由本身奸到出汁,到好人到秘...

呢個故事既情節發展好不在話下,最好既係鄧萃雯既演技
佢開頭個樣成日都想食人咁...到個樣冇晒,好無奈個樣
(d服裝都設計得吾錯...佢冇俾皇上冷落個陣個件"戰衣",到佢被打入冷客個件好吾同,重有個頭髮,可以突出佢由奸個陣個樣)

當佢俾完包野俾安茜,孔武走去話佢,佢個個受委屈同痛心個樣,真係做得好好...

之後佢為左幫孔武,要同安茜做姊妹...突出佢真係好鐘意孔武...好慘...明知孔武吾鐘意佢,都要為佢咁做....3個人同一陣線個陣感覺好好...之前如妃點害安茜既事好似煙消雲散咁....變左互訴心事既對象....關係真係扣人心弦...

陳爽殺到黎,想殺孔武,佢即刻走出黎想擋刀個陣,到要走佬,佢寧願留係皇宮而成全孔武,安茜二人...又講得出話孔武實吾要佢...(好彩孔武重握住兩個人隻手者...都叫做有d恩惠...) ....如妃真係好人都不得了呀!!!

之後如妃又去check玉瑩同孫白颺條屍...知道佢地好嘔心咁一齊...好羨慕....真慘.....跟住隻烏鴉個幕出現得好好....拿左孫白颺舊野去左佢老豆度...即係人到吾到...物都一定要到,(好似講到隻鳥鴉係孫白颺咁)...

到最後如妃企係度讀白個段真係好好...其實條手帕都吾知係咪安茜,孔武成日老屈話係佢....如果佢知道係如妃的話,吾知佢會吾會鐘意如妃呢...."如果"....唉...


我估如果吾係鄧萃雯做的話,我都吾會咁鐘意如妃

台長: ChauChau
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文