24h購物| | PChome| 登入
2005-06-04 02:43:43| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

夢見公公

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12/5/2005 訓下晝覺0既時候又見到公公lu~~~~
今次0係藍田舊屋果度見到佢......
我覺得佢都係咁啦,冇肥冇瘦到.......
好攪笑喎,我同佢企左0係廚房個窗邊,望住樓下......跟住我地就傾計喇喎,對話非常之無聊,我淨係記得其中少少....
我問佢......
"如果樓下d野講野...講到你都聽到,你會唔會覺得佢地好嘈呀?"
公公就話喇.....
"會架!"
哈哈哈~~~無聊極.........發夢就係咁......

跟住婆婆同舅父佢地個個都上晒黎食飯喎,婆婆就話喇.....公公係條腰痛,所以痛死左,又話係公公話要返舊屋食飯,所以個個都要返晒黎一齊食飯.....
之後二舅母又好不滿咁話喇.......係婆婆話要上黎舊屋食飯咋,所以我地個個都要上晒黎食飯.........
就係咁啦,好怪.......
我仲記得....我唔知俾邊個推左入孻姨定肥舅父間房度,舊屋果間喎,好恐怖,攪到我好驚.......

今次我都唔係好get到公公搵我做咩........係咪佢悶,想搵人傾吓計咋.....真係唔知喇~

台長: heiheiman
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文