24h購物| | PChome| 登入
2009-01-31 23:43:09| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

扮病呻吟.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

生活依然冇任何變化.


高考失利之後依然係高考失利.

減肥失敗之後依然係減肥失敗.


我經常會醒唔起.

我就快二十嵗.


我唔敢諗. 等到M同X都畢業之時.

我究竟會響到做緊咩.

 

所有人都唔停咁向前走.

我一個人唔停咁向後退.


好奇怪嘅感覺.

 


同樣. 我嘅世界亦依然咁奇怪.


我唔介意寂寞.

我寧願寂寞. 都唔要落寞.

 

我好難再另其他人進入我嘅世界.

我唔知係我過於保護自己. 亦或係其他.

能力有限. 解釋唔到.


甚至或者根本冇人諗過要進入.

一廂情願. 庸人自擾.

 

我一如既往. 愛嘅只係自己.


所以或者傷害到好多人.

所以我諗. 應該唔會人愛我.


真係唔係講笑.

 

 

真係唔係講笑嘅仲有.

我唔識收尾.

連M嗰招大絕都唔識用.


 

我知錯. 我唔應該玩做作.

 

 

 

 

 

台長:
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文