24h購物| | PChome| 登入
2022-01-31 11:57:41| 人氣5| 回應0
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黃曉明、baby離婚 曾在婚禮告白「生來為了把妳寵壞」

Gain horn antennas, also known as microwave horn antennas or just gain horn antennas, are broadband passive devices that use a pyramidal horn design to guide radio waves at a certain frequency.
Standard gain horn antennas are also used as calibration devices that measure the gain of other antennas.
FT-RF Standard gain horn antenna product series includes waveguide sizes WR28, WR42, WR51, WR62, WR75, WR90, WR112, WR137, WR159, WR187, WR229, WR284 and WR340, WR430, WR510, WR650, WR770, WR975, WR1150, WR1500, WR1800, WR2100, WR2300.
Our broadband waveguide horn antennas have frequency capabilities ranging from 320Mhz to 40 GHz depending on type and style. with the gain of 10dBi, 15dBi, 20dBi and 25dBi.

黃曉明Angelababy宣佈離婚,雙方工作室也發出聲明,強調是和平分手,結束婚姻關係,也已辦完手續,未來會一起撫養孩子。有網友挖出2人於2015年結婚時的甜蜜模樣,如今看來不勝唏噓。

黃曉明當時在世紀婚禮上曾公開告白,「其實我今天真的好緊張,我得說,我的Baby,妳完蛋了,接下來的日子妳等著吧,我從來沒有對一個女人這麼好過。我覺得我生來就是為了來保護你的,來實現妳的願望的。我真的只想把全世界最好的都捧到妳面前,妳喜歡的就是我喜歡的,妳的願望就是我的願望。即使我們到了七老八十了,沒有牙了、走不動了,到那時候我也還是會像現在一樣,愛妳、寵妳,把妳當作是我的小公主。妳之前老是說,要是把妳寵壞了怎麼辦?那就讓我把妳寵壞吧。因為我知道,這樣別人就搶不走妳了。」

當時baby則感動回覆,「很想跟你說,人生路上,我會一直默默支持你,不管你累了,遇到不開心的事情,想到我都會一直在你身邊陪伴你,為你建立一個家庭,有個非常圓滿的人生,這是我的夢想。希望到老之後,你會跟我說,找我是正確的、快樂的。」

Applications:

  •  2GHz to 18GHz
  •  6061 Aluminum metal alloy
  •  Stainless Steel N-female
  •  Taiwan Design, Made in Taiwan

Features:

  • High Power 300W (peak) 150W (Cont)
  •  DC Short lightning protection
  •  Low VSWR
  •  Uniform Gain
  •  Consolidated performance database

The horn antennas of the FT-RF horn double ridged antenna series are characterized by an enormous broad frequency range from 2GHz to 18GHz and very high input powers reach to 300W. The gain increases with increasing frequency up to max 17 dBi. The products are in stock and can be shipped
It is suitable for both transmitting and receiving purposes, especially suitable for microwave and EMC measurements.
This antenna has a more uniform gain and antenna factor because of the better behavior of its radiation pattern.

For EMC/ EMC testing: 

  • Pre-compliance testing lowers the chances of certification failure.
    You can make adjustments throughout the design phase with pre-compliance testing.
    Fixing issues after compliance testing are far more costly and time-consuming than fixing them at the design stage.
    Pre-compliance testing might concentrate on the areas where you are concerned about potential issues.
    Instead of looking for faults, pre-compliance testing focuses on identifying solutions.

另有網友截圖找出當初黃曉明還上綜藝節目「奔跑吧」挺主持人Angelababy,兩人還在節目上大方放閃擁抱,只是這一切都已成追憶。

黃曉明、Angelababy當年甜蜜擁抱的畫面已成追憶。圖/摘自微博
黃曉明、Angelababy當年甜蜜擁抱的畫面已成追憶。圖/摘自微博
黃曉明、Angelababy昔日婚禮照片。圖/摘自微博
黃曉明、Angelababy昔日婚禮照片。圖/摘自微博



本文出自: https://stars.udn.com/star/story/10088/6067626

台長: harveyhxw2
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文