24h購物| | PChome| 登入
2004-09-26 00:08:29| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

擱淺

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日mum話俾我地知,鄰居兩伙都已經搵左屋搬,而我地0個層d座長期都係吉既,再加埋而家A.B座都搬埋,即係不久既將來全層只會剩返我地一伙,講起都有d心寒……………

Then mum就叫我第時搵倒$都可以搬,我即刻諗起藍天海岸……..

聽講契姐搬左去廣播道,不過都與我無關,都好既,費時有時會0係美孚撞口撞面!

11月13號行畢業禮,mum問我想唔想佢地去,聽eva講好似冇帽嫁,唉,聽倒都有d灰, 好彩下年有得戴返姐……..至於我,早前去左物色有四方帽既公仔,donald都幾靚,不過burracy話頂帽藍色攪到好似唔覺佢有帶咁,但之前又同fanny講好左互送俾對方喎,但係互送都係donald喎………你知啦,呢d野冇理由自己送俾自己嘛~~其實叫dad mum送隻大d既俾自己都好……..

呢幾日其實心情唔係咁好,點解唔俾我調班先﹖

Arm arm病好,好想食之前病冇得食既野………


*表妹0個度加左$,不過可能因為咁而冇左一份,唔理喇,呢個都唔係一個過份既要求,是但啦………

台長: 涵泳
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文