24h購物| | PChome| 登入
2004-09-21 16:34:08| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

煙圈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一切要從星期天說起,10點幾起身,睇希望係最後一次既醫生,然後等到12點幾,就出發到佐敦飲茶。其實齋茶我係未試過飲既,不過齋我一向都唔鍾意食,雖則而家都各色其色。

之後就去kln bay補表妹,睇下星期日都要補呀,burracy都話我係全職補習,副職先係讀書。返到屋企,有親戚嚟左,mum攞左我細個玩既煮飯仔俾個妹妹玩,好似都係3歲,佢對眼好細,好似日本妹,咁我見自己都係無所事事,就同佢一齊玩喇。我覺得呢,barbe呀,煮飯仔呢d小玩意玩得多真係會自閉,成日都自言自語: ‘好喇,我而家就煎蛋喇,隻雞未丁好未食得住” 跟住0個d爸爸媽媽又要扮哂野 “好好味喎……..”嘩嘩嘩,我陪佢玩左幾個字,真係人都顛,第時我d仔女攪d咁既野我諗我唔會理佢地lor,況且我一定唔會買俾佢地,害佢地一世呀!!!!!!

夜晚聽903,一心諗住聽wyman做節目,點知聽倒wasabi把聲,仲0係度諗佢梗係受重用先將個節目播0係一至五,之後驚覺其實係禮拜日,所以先會有佢……..

聽日就返學喇,都冇咩感覺,最後一個暑假渾渾噩噩咁就過左,不過我諗開左學都係好似放假咁holiday mood嫁喇....

*今個sat會有個埃及旅遊特輯呀,湯盈盈都有份呀,其實我都幾鍾意佢,雖然佢確實幾似一隻小妖精,不過都靚丫~

台長: 涵泳
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文