24h購物| | PChome| 登入
2006-08-28 00:00:35| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生 物 班。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

高二分班了,去咗生物班度。

好懐念以前阿,大家上課有講有笑。
而家識得都自己一班人玩,包括我,無法識新朋友。

我唯有認真上課,而家發覺學習沖勁回來了。
可能對英文同生物感興趣了。

我哋班的老師都唔錯,語文老師教1班叻人超群班的,
學習抓得好緊,又會結合課内外知識,
感覺比豬蹄教得好好多,真係學到嘢Lor,
不過可能豬蹄都教到嘢,只係我冇聽啫。
數學老師有口碑,教得詳細又慢,暫時都全部明白。
英文老師,班主任。好好人的Feel,又通情達理,未扣分。
佢都係延伸教學,令我哋詞匯量更大,
我明白點解以前6班次次都係平班第一,班主任以前係6班的。
物理老師扣分中,隔離自言自語俾我聽到佢教得唔好。
化學老師以前的,所以比較熟悉。
生物老師,講得比其他班的内容多,筆記好詳細,不虧生物班。
文科老師未知,理科補課不上文科。

好乏味阿,上課唔講嘢,但我仲聽到課先勁。
想回到過去的感覺太強烈了!
上課同caz講東講西,落課同may傾top model,
放學同lily n jessica一起笑死咁翻屋K(而家都係),
中午同keou咩都傾…

太多,回不來了。
4班的快樂時代過咗,換來只有8班的奮鬥時代。

好掛住caz、may、keou、lily、jessica、mon、xiao、tian…

台長: 〃NewLifer .
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文