24h購物| | PChome| 登入
2004-10-07 23:00:14| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

麥英雄....^.<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢排都好忙...好耐冇寫過日記啦...
發覺自己呢排都好黑仔...*))
今日上普通話堂最仆x
個死老琼入左黎之後...*
唔知係未更年期...
係咁話我地...
跟住〝麥英雄〞可能唔据佢...
係度玩野...
係書包度拎曬d書出黎...
跟住個老琼望住佢~*
叫佢企左起身...*
跟住最p|<冇啦啦又叫埋我起身...*
咁未起囉~*
之後佢問我岩岩〝麥英雄〞係度做緊乜
我話我唔知喎 我睇緊書...
跟住佢又係度扮曬惡咁鬧....
你唔知~咁嘈你都可以睇書...*
你隻眼有問題定隻e有問題...*))
跟住個死人〝麥英雄〞係度叫我答隻眼...
個時我勁想笑...我真係頂佢唔順...
跟住我冇答佢...
跟住佢又拉埋yu |<a bo落水...
佢話撻我地話比操行0分...
跟住又未係比左6分~*
收山啦~*亞婆...
教完書之後佢係度講番岩岩件事...
話macky man好勁...
好似英雄咁...叫佢係校長面前又再做一次
係書包拎書出黎~*
至此我就起左〝麥英雄〞呢個名啦...
之後最cheap就係...
明明落左堂仲唔肯比我地走~*
仲係度讀d詞語~*
明玩野啦~*
唔据我地玩野未出聲囉...
用埋d咁既屎q...
睇下你幾時收山呀~*
睇死你未唔過一年...
跟住math堂d人係咁幫我地講野...
我同麥英雄一句野都冇講過~*
3d班真係義氣仔女呀~*
〝ann na gi〞先好笑...係咁投訴佢
原來〝ann na gi〞有d笑容好殺食嫁...
今日美設堂發現左...
呵....^.<
要開始溫書啦~*
wing加油丫...

pic:我最愛既姆明....yeah...@.@

台長: wingB
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文