24h購物| | PChome| 登入
2004-05-07 18:28:51| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好擔心...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日因為f.5唔洗考會考~
所以要集隊...
番到課室我地又續會...
又講番去邊度旅行~~
覺得有d煩啦~ ><
死啦...
好多野都唔見左...
鼓x啦~社會2c啦~視傳file啦...
借左比人d人又唔還番比我...
而家唔係幾想借野比人~
但係又好似好孤寒咁...
好驚再唔見d書呀!!
搞到而家成日都問人借書...
今日又唔記得帶環境書同作業..
跟住冷嘈借左本作業比我~
當書..好彩miss唔知姐...
今日達達冇番學...
有d擔心佢...
好驚佢發癲~接受唔到...
其實鐘意一個人~唔一定要擁有佢嫁...
知唔知呀~利嗅達...
今日英文堂唔洗上...好正~3堂
個垃圾婆唔得閒...
第3堂miss鄭代堂~
佢自己係度睇報紙~跟住我同亞蠢又睇啦...
點知比佢鬧喎~話學生唔睇得...
低能嫁~佢自己又睇喎...
黑人憎呀...
今日lunch電腦室冇開...
整到冇得整網頁~個網頁都7788嫁啦~
差少少同上傳就ok嫁啦...
好想快d整好~所以每日都上去整...
聽日又要番拔低啦...
好煩呀~上學期番完又番...
不過星期一唔洗番學...
因為借比人會字...
好happy丫~
唉...
星期日就係〝mother day〞啦...
但係媽咪仲係好嬲我...
不過我唔覺得自己有錯喎~
我諗我同佢之間欠缺左溝通~
我覺得佢一1d都唔了解我...
所以我對佢d態度先係咁...
今日亞旺要留堂~
比人害~慘慘慘....

台長: wingB
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文