24h購物| | PChome| 登入
2004-11-30 01:51:06| 人氣137| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《天國的階梯》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

《天國的階梯》, 一套好典型既愛情大悲劇終於曲終人散。
靜書最終都係離誠俊哥而去,我相信不少人都會為此而喊,但我都係無太大的感覺。但好奇怪我每一集都會追...點解呢?
一向我不屑去睇這些婆婆媽媽既愛情故事,我認為它們都對女生無益,不停灌輸一些完美的愛情,prefect的情人給女生。
雖知道女生天生已經係一種感情豐富和幻想力驚人的動物,憑自己的想像力已經可以將自己變成不同愛情故事的主角,幻想自己的Mr.Right係個好似Deniel咁靚仔,好似誠俊哥愛靜書咁愛自己,好牽牛咁任勞任怨,擁有一個好romantic既愛情故事......
但係現實係無個咁prefect的情人,無咁轟烈的愛情。唔好希望你情人可以俾到你好似愛情小說那種溫柔。
故事終歸故事,只是用來填補那些空虛的心靈,何不實際一點,切實找個方法充實心靈吧!! :P

台長: grania
人氣(137) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文