24h購物| | PChome| 登入
2009-03-08 01:10:47| 人氣299| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2月25日 今天我要嫁給你

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日對我黎講係一個大日子
亦代表我今日大個女啦
因為要上頭凌晨4點就起左身
6點幾細佬就車我去酒店準備
哈哈~我同細佬一齊睇日出tim ar
好浪漫呀~
7點幾化妝師開始幫我化妝
而我一班姊妹亦開始準備玩新朗同兄們ge 遊戲

哈哈~知道蔡生佢地到啦
心情真係好緊張呀!
我偷偷地係窗邊望佢地呀!
之後就要返男家lu

搞掂晒拜神儀式之後
就換婚紗出外影相
哈哈~今日天氣好好呀~
由於時間ge 關係
我地唔係影左好耐就要去酒樓準備啦

去到酒樓我個人都散左一半lu
之後就要招呼賓客
哈哈~我地ge 進場都幾特別ga
由我爸爸陪我進場
而蔡生就係另一邊等我~
我收到佢ge 花ge 時候真係好感動呀
之後上台我都忍唔住要喊tim!
今日真係好忙
有d朋友都未必可以招呼到佢地
真係唔好意思呀!
之後又到下場去玩
終於可以同d 朋友仔影下相啦
今日真係好開心同好難望呀!
感謝各位兄弟姊妹ge 幫忙!

台長:
人氣(299) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文