24h購物| | PChome| 登入
2008-06-02 20:41:45| 人氣148| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

台灣之旅~第三日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日換了酒店
好開心打開窗簾就可以望到個泳池
打算今日好好享受一下
可惜....攰過頭起唔到身
所以蔡生就同其他人去游水
等我一個繼續訓.....
訓到唔想去食早餐tim
最後”施施然”咁行去食早餐
點知~個個都食咗一大半
好彩早餐對我黎講食唔食都得je

開始我地今日ge 行程啦
今日我地係自遊行
呵呵~爽呀~
第一站--上海老天碌買鴨舌
之後係西門町行街
中午時份我地搵到廁所餐廳
好特別呀
叫咗個刨冰幾個食都食唔晒呀
溶溶地真係好似d臭臭
第二站我地去咗淡水
搵到中正老街
試咗淡水魚丸同怪怪地ge ”阿給”
明明取消咗”阿給”
點解個阿姨仲畀我地ge
仲試咗地度ge魯肉飯
仲有好好食ge燒魷魚
呵呵~超正
之後我地去咗漁人碼頭
原本打算睇日落
點知太陽伯伯唔等我地落咗山
所以行咗一陣影相就走lu
回程時候
真係攰到爆燈呀
又係時候搵晚餐啦
我地去食”牛爸爸”牛肉麵
真係超級好食
其實當我地搵到ge 時候
間鋪已經開始收鋪
好彩老闆娘都做埋我地生意je
......

台長:
人氣(148) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文