24h購物| | PChome| 登入
2005-01-14 12:37:28| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的大學-給師弟師妹們

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我的大學
大學生活原來已經過左八分一,現在身為學長的我,都學人講講我的大學前半年。
初初來到國內的十大學校之一,感覺都算唔錯,但是切記報到的時候請戴好頭盔,避彈衣,緊緊跟著帶你走勻全個校園的學長。沒有誇張,洶湧的情況絕對超乎想像。
好不容易終於開始我的大學生活,又千萬不要對宿舍抱太大希望,絕對沒有冷氣,沒有坐廁,節哀順便啦!鬼叫你要過來讀書。我這裏環境都唔錯,足夠冷清,基本上這裏什麼都有,超市,書店,眼鏡鋪,就是沒娛樂,勸你儘快拿電腦來,這裏真的很~~無聊。食飯當然去飯堂,呢度真是好多野食,但是全部都……好難形容,總之就唔算好食。而且食飯亦都比較早,當初我就唔是好習慣,不過好快適應左就無事。
講講室友啦!好看你遇到邊個,我都好少少,全部都會講廣東話,不過我高中同學就無那麼好采,基本上是訓練聽力,學習不同地方的方言。仲有就是同人相處真是看開少少,首先真是要有獻身精神,因為很多時候你都要吃虧一點點。另外就是容忍,我一個室友真的很~~~不理別人感受,經常講說話都很有殺傷力,一句說話你就已經死十次,但是依然要同他繼續「老友」要知道起碼要同室兩年(不過近來因為某件事所以依家有少少…….),反面意味住你這兩年都處於尷尬之中,所以還是忍忍吧!
由於國內生要軍訓,所以我放假放多一個月,這段其間絕對要娛樂自己,因為我沒有電腦,所以這一個月,聽收音機,打掃,去圖書館,總之你絕對要找東西做,當然你可以選擇返屋企(但是有好多野學校就在呢段時間要你搞)。還是勸你帶電腦過來吧!!!說到圖書館,我這裏還不錯,書….還好啦!基本上什麼類型的書都有,參考書就當然有,還有雜誌報紙,小說,工具書。不過要注意,做功課去圖書館和不去圖書館基本上沒有什麼分別,例如你有問題去找書你會發現十本裏面九本半都問反你,做數學你更加令你覺得還是靠自己,因為基本上所有數學書的內容都和你那本一樣,連習題都一樣。不過基本上去圖書館還是有點作用的,可能是我太偏激吧!
好!上堂啦!其實呢度同你讀高中都算無咩分別,高中點上,呢度就點上,不過當然辛苦同難好朵拉!仲有就最好唔好走堂!因為期末的時候你一定後悔。至於講師……訓練下自己,因為講師好有可能講D你重來都無聽過的語言,留心少少應該都Ok,唔打算聽課的……我呢度就無咩幫到你。講到學習當然要考試!考試的時候就是大家面對地獄的時候。無論期中考定期末考,如果你唔想重修,你絕對會讀到想死,基本上圖書館會成為五星級的家,唔是話在宿舍讀唔得,不過就要有一定自製力,況且圖書館都未必有位,呢個時候仲有第二個選擇-課室。我在呢度就唔介紹讀書方法啦!一來我自己讀書麻麻,而且每個人讀書方法都唔一樣,考得上都應該有一定實力。
大學有好多活動同社團可以參加,建議有時間又唔影響學業都應該參加下,始終讀書讀太耐對身體都唔好!參加社團唔好多,一兩個就好,如果唔是你最終其實都參加唔到幾多。仲有要小心選擇,因為有D真是……明啦!我強烈推薦做社團幹事,做幹事的好處就在於可以認識好多新朋友,而且辦活動的時候可以學到好多野亦都好好玩。大學,除左讀書,仲有好多野可以做。仲要提提放開自己,唔好只是讀書,多認識朋友,多出來活動下。Work hard,Play hard!!!
我暫時就是想到呢D,因為好多問題大學師兄師姐都可以解答到你(當然亦都可以問我啦!)大學,同我當初想像的差好遠,希望你的大學同你理想中的差不多啦!!

台長: 嘉嵐
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文