24h購物| | PChome| 登入
2004-09-25 01:25:19| 人氣92| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

豆腐語錄:xxx

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

豆腐語錄:


"我睇完你既日記喇...

睇完之後覺得想哭...

(真係有哭到嫁)

最近同你講電話...

好多時都會有想哭既感覺...

唔知點解會咁...

可能係感動啦...

我覺得當你愛上一個人時...

個人會變得容易哭...

我係一個唔係好識表達自己既人...

有時我自己都唔知清楚自己想d咩...

我成日都笞你.我唔知喎.

令到你失望...

真係對不起

我希望我快快學識表達自己...

唔洗令到你咁失望...

當我睇到你既日記時...

我都會比較實在...

我會明白你既感受...

所以我鐘意睇你既日記...

我想同你講一句話...

我愛你...

睇完你既日記...

我覺得好感動..

仲有衣句話..."




自己再看的時候

覺得.傷心.傷心.傷心.

一切已成過去了

>_<"



pic:男男

台長: 金金
人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文