24h購物| | PChome| 登入
2005-03-26 00:28:03| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

受苦節前夕聖餐崇拜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚(24/3/2005)參加了受苦節前夕聖餐崇拜。
原本冇諗過去的,但元光(我朋友)"引"我去唱詩班,所以我就去0左喇。可惜我冇帶相機,否則我會自拍幾張詩班袍靚仔照哩~~~

原本我邀請阿Jay去0架,最後都係話唔0黎。(冇計啦,人0地話好,咁我都唔夾硬要佢0黎喇,只希望佢好好休息啦。)

阿Jay冇去參加崇拜,我有小小失望,始終覺得缺少0左甚麼似的。我曾經為呢件事求主應允,主最後都冇預備阿Jay0黎。我相信主咁做係有原因的,而且係為我好的。小弟未必完全明白,但依我愚見,可能係我會將注意力放在阿Jay身上,而唔係放在主那裡 (笑)。(我心諗,如果妳突然出現,我會感動得不得了。)
主,sorry~~ 我真的未夠成熟呢,求你改變我。

今次崇拜令我好感動呢。我心一直反省:"主啊,你為何受苦?"。當主耶穌對門徒話:"你0地中間會有一個要出賣我。" 眾門徒都問耶穌:"主,是我麼?" 主話:"係呀。" 我信主之後依然軟弱犯罪,原來我都有份釘主耶穌上十字架的。主為我受苦流血,甚至為我死,我仲可以點呢?我可以做的係俯伏敬拜,並全心全意愛上帝。

主,若你願意,我便有生命繼續同阿Jay相處,再約佢。主,我原本唔識相處之道,有主教導,我懂得一點喇,求主帶領我關心她。
Lord, these are all my wishes. 但是願照主的意思成全。

台長: 格蘭俊俊
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文