24h購物| | PChome| 登入
2004-09-28 18:04:51| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上海之行 (2004-7-14)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

圖為仰望上海東方明珠電視塔。


上海之行第三日:7月14日(星期三)

今日朝早搭車去東方明珠電視塔, 太好la, 終於都等到今日la!! 雖然黎左上海兩日, 但係仍然覺得自己好似身處偏山區咁樣, 黎到市區哥邊, 終於有d 上海feel la。一邊搭車, 阿心一邊o係我隔離用walky talky 同Derek jam"talk to me"同"please tell me why", 日以繼夜不停咁唱, 唱到成車人望住佢, 唉, 唔好話比人知你係澳門黎ga, 影響市容呀!

唱唱下就到左la, 點知佢地仲係未肯停, 落到車仲o係度唱, 好采derek 唱歌咁好聽je, 唔係我真係一拳車埋去ga! 上海明珠電視塔, 都幾高呀~ 可惜我地係朝早上去la, 如果夜晚上一定好正je。不過我地都係要跟住佢地d arrangement ga la... 上到去都覺得冇咩特別, 同macau tower 跟本係大同小異, 由哥度睇落去, 最大區別就係出面朦到死, 原來上海d air pollution 咁嚴重, 唔怪得d 上海人好似美國咁自我la!(好似冇咩關係)。o係上面行左陣, 買左d 特色野, 就閃落去。我地等哥部"火箭電梯"落去, 最正係呢個, 因為係glass 造, 所以可以望出去, d 離心力又勁, 都幾好feel。

落到去就係參觀老上海陳列館, 起初我都以為會好悶, 點知原來個陳列館入面d 野好attractive ga, 睇到我地唔捨得走, 比人狂催~hoho, 好心佢俾多d 時間我地睇la....

後來我地搭左好耐車去哥個南極博物館喎, 開頭我地都不知幾興奮, 諗住有好多野睇... 點知去到, 仲加殘過盧九, 得d 相睇, 企鵝標本一隻, 都幾無奈。o係哥度浪費左幾粒鐘, 之後又搭好耐車, 去左哥個乜鬼科技館喎, 去哥度食lunch。哈哈, 好搞笑, 去科技館食lunch 都有ge? 我地去到, 諗住終於都有餐好食la, 點知佢預備俾我地哥d 飯有陣異味, 我就啃唔落la, 搞到我同杏子阿mio 自己出錢買野食, 不過佢d 時間又真係幾"充裕"喎, 我地連野食都未買到就要走人la。o係個canteen出面有兩部自動售賣機, 賣飲品ge自動售賣機我就見得多la, 賣糖同薯片ge 自動售賣機我都係第一次見, 真係大開眼界, 阿婷仲拿左5蚊去玩部機tim。

原來下午我地就o係個科技館度渡過, 首先我地去左生物館, 哥度話仿熱帶雨林喎, 仲以為會有好多好多唔同ge 動物睇, 有蝙蝠tim ga, 有就有la, 不過係相丫ma, 一場歡喜一場空, 呢個科技館實在係太呃錢la。之後我地睇左好多野, 有三維電影la, 有d 用物理原理整出黎懶係magic ge 野la, 又有設計廊la...etc. 但當我地行到筋疲力竭ge 時候我地發現原來全部野都係呃人ge, 呃細路ge, 搞到我地仲行左咁耐tim! 其間最深刻ge 就係玩左個3d 遊戲, 冇乜野ge, o係個dark room 度戴住headphone , 營造d 恐怖效果咁, 都做得幾好丫, 真係嚇到我毛骨悚然ga。仲有哥間"魔屋", 我地以為係鬼屋, 好興奮咁入左去, 點知乜都冇, 1分鐘就出返黎lu....行完一輪, 同d人走散晒, 無計la, 我同杏子同阿mio 就o係入面間餐廳坐低抖返陣, 食d 野咁, 嘩, 哥度d 人d 服務態度真係, 今時今日居然仲可以咁差, 有冇搞錯呀。食食下野, sisi佢地都黎埋la, 慢慢就齊返人, 一齊等走人。

之後又搭左好耐車, 又返上海師大食dinner, 算啦, 我今晚都係過阿心間房開cup noodle party la。夜晚雖然好累, 但係好想出去, 所以就叫martin 帶我地出去。我地搭巴士去哥度, 唔知係邊度, 淨係知去到哥度全部都係大型百貨商場, 都唔o岩我地, 所以都係成晚o係度欣賞下佢d 夜景lor。

返到去, 認真累呀, 都唔記得哥晚做過d 乜野la....

台長: Gin
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文