24h購物| | PChome| 登入
2005-12-22 10:35:05| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十二月二十二日,再一次回到學校

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇打啦,都冇法子,一係就超忙,一係就屋企個server有事,上唔到網。
呢幾日都痴線架!!

現在我人在學校圖書館。剛交完child個13份reading reports。明明day off,又明明份功課應該係琴日交,唉...呢排黑仔到丫
頭先見到janet,佢同我講話以為我琴日交,我心諗﹕我何嘗唔想琴日交俾你丫?十二月二十二日,你估我好想返學校架?仲要特登走上三樓305俾佢。個天好似玩我咁,特登要我返黎,我都冇辦法。

每到sem尾d功課考試都有d事架喎,唉
上年comp個spss已經係咁架啦...
又係做做下hang機
個天有心亡我架!!


記得上年,又係咁
課堂都完了,但人還是要回來
回來收d psy paper尾;回來同自己結尾。
那天是星期三。
自那天起,我們就沒有再說過話

原來,路真的是圓的。
明明時間每日都向前堆;又明明我每天都在努力向前跑
那天看著你的則臉,就知道
原來面對那有如海市蜃樓般的彩虹,我早就放開了手
但怎樣面前的卻是在一次又一次重演過去的點點
一幕又一幕

是我在騙自己,還是
什麼在玩弄著我?

台長: gilda
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文