24h購物| | PChome| 登入
2005-03-31 02:39:54| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

下晝上counseling,同學仔present完,我仲好有心咁同另外兩個人仔諗兩個問題,等個Q&A section問。點知放完break,多左個鬼佬。原來個鬼佬係個consultant黎架!!仲即席俾Losana屈左出黎講一陣theory,由Adler講到自己套新approach(個Q&A就係咁無聲消失左)。說的theory都同subjective world有關。

講到五點幾,同學走剩二十多人,於是就同我地同demo;幾簡單,只係要你諗一個safe place,等client每當要面對、想起令人悲傷的人或事,就可以當自己係個safe place度,等自己可以更ready去面對。

閉上眼,眼前浮現的是經常夢到的地方。只有我一人,在中學時代tuck shop和playground之間的空地。再想下去,發現自己走上那條很久也沒踏足的樓梯,對著那扇玻璃門發呆。門後或許是中三那年的exhibition,又或許是中四那年,甚至可能什麼也不是。(忽然很想看個印象派畫展)

講到六點幾先完,大家忽然發起話帶個consultant周圍行下香港,仲好有planning咁諗晒行邊同係邊度食。見大家咁好興致又咁好玩,梗係同寶寶一齊join啦!!不過最攪笑既係Losana見我地舉手話去,個樣又surprise又開心。

之後十二個學生同個consultant去金紫荊廣場,塔船過尖咀「功德林」食齋,雨中漫步星光大道。香港夜景又真係幾impressive,睇到佢唔多想走;可惜落雨,有點掃興。不過對於佢,落雨都習以為常啦,來自倫敦喎。佢最勁既唔係學歷同搵話題;而係記性,講一次就記得晒人名!!
其實成晚最想問佢既係︰do u feel boring?

而成晚等二驚嚇既係無啦啦收到「關心一線」個電話,話取錄我,仲問我係咪join。心諗,騎虎難下,唔參加都唔得啦!!前排無email,以為唔收,點知...係收唔到。唉,早知就唔報啦!!個training唔抵,個機構又唔鍾意;唔係為左同寶做同一間,真係費事理!!都唔知點解收我,個日心情同狀態極差,仲要confront candidates,我咁既態度都收,個機構都幾得。

至於最驚嚇的,唔想提...但又唔提唔爽!!
世界上點可能有人咁厚臉皮架,仲要唔只一個喎,真係襯到絕!!兩個結婚啦,唔該!!!極品到丫!不過都係其中一個犯到我,另一個,係人仔惹的禍,唔多關我事:p,自己的事自己做呀,寶。至於極品一號,唉,我已經擺明唔想提,寶都同我亂吹,呢個人都唔知咩構造,仲可以係咁問落去,有病好睇醫生;八既就做記者啦!!!不過,佢舊年都係咁,今年唔係先出奇。

台長: gilda
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文