24h購物| | PChome| 登入
2005-07-25 21:44:25| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25.07

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天malaria... 疲
明天也是...
有東西做總好過沒有...
um...
加油...

不過呢...
原來我今早還是在生thomas 的氣...
都不知用什麼語氣跟他說話好...
只好... 少說話...
不想...
氣脾四...
>0<
阿so 一返就同佢講講掉下我不理..
佢反問我... 咩我未走ga...
我真係nothing to say la...
灰...
佢話請食飯補數...
我即刻話唔駛...
話我要你內疚..
不過事實唔係咁...
只係... 我唔仲意咩都請食飯就可以算...
我依家無飯開咩... 我唔洗你請呀...
>~<
都唔知點解會咁嬲...
真係返工以來最嬲...
仲有呢...
都係唔知計唔計星期五ot 好..
今日咁忙..
等過多一兩日無咁忙先找azura...
我諗我都係會計..
因為... 我做左野ma...
個個去玩的時候一個人做ing 野..
>0<

+ + +

今日研究喵喵頭send來的blog~
不過未安繪圖軟件...
遲d 先改layout
改好就用~

+ + +
尋晚大喵落山落左好耐...
辛苦苦的930先到...
等左兩個半鐘大埔中心走去太和太和走去大埔火車站再坐火車回太和...
JUST FIT~
>0<
飯飯飯飯飯喵子~
跟住就回窩子la...
好夜好睏~不過好開心~
因為... 想... 見... 喵~
yeah~~~!!

台長: 鬼鬼
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文