24h購物| | PChome| 登入
2004-07-26 15:11:53| 人氣104| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

火熱星期日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本人(肥坦)係因應****(吾能夠出街的字經區牧刪改用*代替)既區牧,鄭玉僑弟兄之邀請
前來寫「福音出擊」情況既
2點30我地就開始出擊既敬拜呀
我地由陳運通弟兄為我地出擊前有個打氣
但好可惜佢上台果陣我地既情緒好高漲,不停咁大叫
興奮度係勁高呀,之後佢同我地分享過一段經文,可惜唔係好記得呀,當我問到人我會寫返出黎呀
sorry
咁我地就開始去我地個目的地,葵興呀
我地一行幾十人就行去葵興呀,係呀,係行去呀
大熱天時行過去呀,你冇去真係.....可惜呀
我地行到出晒汗呀
到達後我地就開始分睇吓邊一個小區行邊一度呀
喳喳區就行MTR,卡露區就行商場,其他既就一齊行屋邨呀
我地都幾好呀,ok多人聽福音呀
之後4.9就走呀
今次就係搭MTR呀,不過係自己區呀
返到教會就5點1啦
我地就有一個感謝既祈禱,之後就4散喇
5點幾就行上去城門谷睇細佬籃球比賽同表組足球比賽
佢地2隊人都好落力打呀,不過可惜輸呀
之後就去食野同打羽毛球,真係好多活動既一日呀
以上既野係毫無誇大成份呀,但如布類同就一定係巧合
等別報告完畢 !!!

感謝主, 你都向留言版到講下你地GE 見證啦, 要將榮耀歸神AH!!!!
"又要激發愛心, 勉勵行善"大家一齊泥激發下啦!!!78月G7火熱出擊啦~~~~
WHOOOOOOOOO~~~




台長: G7同工
人氣(104) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文