24h購物| | PChome| 登入
2004-07-23 11:41:52| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

腳掌所踏之地.......葵興!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期二晚祈禱會見到牧師, 收到個好意外的消息, 今個星期日的遍傳教會不再只踏足荃灣, 而是要向荃葵青出發, 好開心AH!!因為我地開始向著更大的異象進發, 你仲記吾記得教會的異象呢:

踏足荃灣, 傳遍香港, 羸得世界!!

終於我們可以向傳遍香港行出一步啦!!我地G7會去葵興!!初初覺得有D 難, 因為好似無咩年青人WET的地方, 但係我相信神安排我地去呢度, 一定係我地最適合去的,
聽晚我地同工會先去祈禱探下路, 各位弟兄姐妹都一齊祈禱啦, 為呢個地區禱告,
捉住神的應許, 凡我地腳掌所踏之地, 神都賜給我們為業, 我地一定可以為神得著葵興的!!

如果你係葵興地膽~~~知道那裡最旺, 打上留言版比我地知鴉~~~

"所以你們要去使萬民作我的門徒, 凡我所吩咐你們的, 都教訓他們遵守, 我就常與你們同在, 直到世界的末了"

台長: G7同工
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文