24h購物| | PChome| 登入
2004-06-15 14:04:44| 人氣53| 回應0 | 上一篇

考試啦~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

六月十二日開始考試呀!!!!!!!!


六月十二日(星期一)
中化 卷一

六月十三日(星期二)
English Paper E & A

六月17日(星期四)
English Paper C & B

六月十八日(星期五)
中化 卷二 & 三

六月廿一日(星期一)
Pure Paper 1

六月廿三日(星期三)
中化口試 & CE Oral

六月廿四日(星期四)
App.Maths Paper 1 & 2

六月廿五日(星期五)
Pure Paper 2

六月廿八日(星期一)
English Oral

好大壓力呀!!!!!
好辛苦呀!!!
我唔想留班,但又唔溫書,因為我覺得我溫左都係會唔識,所以唔想溫,唔想面對,可惜我太緊張啦,對「考試」呢兩個字好敏感呀!
快d考完試啦~

另外,係好耐好耐好耐之前我咪話過我同班入面有個同學有d誤會既,唔知幾時開始佢對我既態度唔同左啦,好以佢無誤會我之前咁呀,佢仲叫我同佢一齊去街呀!
雖然我有d唔係好自在,但點都好過以前既~

細佬離家出走左,就一直都無返過黎啦~ 有時會係icq見到佢online 同佢講兩句,唔識講我既感覺呀!總之就係唔好受啦,好難過呀,本來係親人,點解會變到依家咁喎~~~~~~~~~~>____< 連朋友都不如呀!!!!!!!!!!!!!!!朋友都話可以講下心事呀!!!但我同細佬..............(想喊添)..........唔講呢d啦。

我要去玩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

台長: 芬~
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文