24h購物| | PChome| 登入
2003-05-25 22:14:59| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我's 好朋友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同秀婷、飯飯同Deborah去打壁球

自從新年見過秀婷同Deborah之後

好耐都冇約出lai lu...



好開心因為可以見到佢地

可惜麗婷唔得閒...



我地5個人以前係何記時係好好既朋友仔

成日都係埋一齊

一齊玩

一齊吃飯

一齊開心

一齊唔開心

一齊八掛

一齊......



雖然中6時大家分開左

但間唔中都會約出lai吃下飯

不過好坦白講分開左

就真係少左聯絡

好多時都唔知大家身邊發生左乜事...



今日打完波

一齊去吃tea

傾下傾下

先知道近來大家都有野煩......

有D就為感情問題而煩

有D就為家庭問題而煩...



我呢,有乜煩?!

咪煩搵工lor

對我而言

其實我都算幸運

唔使煩感情問題

又唔使煩屋企問題......



係度

希望我D朋友仔

日日都開開心心

冇晒煩惱~~~!!!

台長: 雨魚
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文