24h購物| | PChome| 登入
2005-01-31 22:46:27| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一句試到你....又或者邊個忍門呢??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
閃左?
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
嘩~~ 靚仔~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
乜你唔彩人架=.=
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
整緊野嘛 ^^"
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
不過整完喇 ^^
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
你 10 點半先返到屋企呀 ?
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
@@
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
差唔多11典
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
>"<
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
原來ivy頭先 扮away =.=
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
ivy ?????? yvi ?
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
係呀
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
我成日叫佢做"肥挨" (yvi) ~~~ kakakakakaka 激屎佢~~ 呵呵~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你做乜拱叫佢呀...
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
佢刀唔肥=.=
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
hey~~ 有理冇理都叫左人肥先嘛 ^^v
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
-_____-"
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
你同佢傾計黎咩 ?
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
係呀... 傾過下啦.... 好耐之前... 跟住刀好少搵佢傾喇... 做乜問得拱奇怪既?
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
咁你頭先話佢扮 away 丫嘛~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
哦~~佢去準備白白丫嘛...
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
咪放定個away sign出黎囉
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
我咪以為佢閃左囉~~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
你早 d 訓喇~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
做乜趕我去訓呀~~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
因為今日成日都好"能"眼訓囉~ ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
哦~~88~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
我話你喎 >"<
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
做咩 88 我 @@?
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
goodnite
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
what happen ??????
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
你嬲 ??
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
ok~~ nite~~~

=========================================

橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
哎呀... .. 仲想搵你傾計天~~
YVI 說:
等一等喎,
YVI 說:
我要沖涼先
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
喔~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你扮唔係到架^^""""
YVI 說:
吾係呀
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
okie~
YVI 說:
因為我差吾多去沖涼咪away囉,, 吾係扮,,
YVI 說:
等陣見
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
^^
YVI 說:
back~~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
@@
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
拱快既@@
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你無去白白咩?
YVI 說:
沖左囉
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
嘩.. 好快喎
YVI 說:
hee
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你有無同肥火chat緊呀?
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
唔洗俾佢知道我係仲係到架
YVI 說:
無同佢chat呀
YVI 說:
哦,,
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
thank you ^^
YVI 說:
點呀你
YVI 說:
仲有理佢呀
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
^^""""有呀
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你同佢熟唔熟呀??? 你覺得佢個人係點呀??
YVI 說:
我都無同佢玩過, 只係傾過2次左右咋
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
以為你地好熟天
YVI 說:

YVI 說:
本來上次會玩但後尾取消左呀
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
打牌??
YVI 說:
係, 有次黃太搞打
YVI 說:
我要restart
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
okie^^

==========================

我知道我今時今日既身份係zero~~
但係刀忍唔住....
就算同唔同佢一齊....
我刀明白佢係可以有自己既女性朋友囉.....
或者係我既懷疑心太重啦.....

頭先...又忍唔住頂頸....
係呀...
我係發佢皮氣....
佢講既只不過係一句好普通不過既說話.....
但係我即時扮away 仲話去訓覺添~
呵~~
做乜我會咁既今日....

-__________________________-"

台長: orange_orange
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文