24h購物| | PChome| 登入
2004-10-08 12:46:26| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你是誰!?!?!?!?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

陳知 九等天使 says:
Chris 說:
肥火話燒dvd 過我地wo~~ <~~ 你仲好講~~~~

Chris says:
haha~
陳知 九等天使 says:
你玩我 !!!!!!
Chris says:
我邊樹有wo~
陳知 九等天使 says:
頂...................洗唔洗出個咁既樣呀
Chris says:
我最多sent 番d 珍藏過你啦...
Chris says:
50 gb 咸片...
陳知 九等天使 says:
文西 )))))))))))))))))) 你食緊咩早餐呀 ?
Chris says:
交換一套風雲!!
陳知 九等天使 says:
咸片internet 大把喇~~~
Chris says:
咁...
Chris says:
咁又係~~haha~
Chris says:
我仲有d 咩珍藏呢...
Chris says:
我要搵搵先知wo~
陳知 九等天使 says:
睇到唔想睇 ........... 好 q 悶~~
陳知 九等天使 says:
我冇睇好耐喇~
Chris says:
漫畫??
陳知 九等天使 says:
咸片丫麻~~
Chris says:
咁漫畫呢?
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:
(((( 林+文 )))))
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:
食煙))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
田~~~~~~~~~Hi Cool 打腎煙 !! says:

陳知 九等天使 says:
三級漫畫 ?
陳知 九等天使 says:
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ 說:
食煙)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) <~~~~~ 唔準 !!!!!!!!!!!!!!

Chris says:
咁梗係唔係啦...
Chris says:
order~~haha~
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:
陳知 九等天使 says:
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ 說:
食煙)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) <~~~~~ 唔準 !!!!!!!!!!!!!!

Chris says:
熄左佢....
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:
................
key says:
又食煙?
key says:
林家文
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:
想食咪食囉 ^^""""""
田~~~~~~~~~Hi Cool 打腎煙 !! says:

key says:
你今晚去邊庶食飯呀
陳知 九等天使 says:
你都未咳完又食煙~~ 想屎呀~~~~
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:

橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:

key says:
抵鬧呀........仲咁大聲天~~
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:
呵~~~~我個新名呀~~~~~~
橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:

橙橙之紫微愿閻王閻王我等你啊~~快D黎啦~~ says:
唔食咪唔食囉~~~~~~~~
key says:
病仲食煙食咁密~~

============================
你是誰????
你已經放棄了你的權利...
你還可以這樣支配我嗎!?!?!?!?!?!
為可還這樣關心我!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?

((((((( 假仁假義~~~~~~~~~~~~~~~~ ))))))))

((((我食煙食能死自己都唔關你漆事~~~~~~~~ )))))


Y_____________________________Y

但係我還是這樣的惦念你............

愛你既橙橙>33333333333333333333333<

(頂...我真係無用架.....)

台長: orange_orange
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文