24h購物| | PChome| 登入
2004-12-20 21:41:35| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

暈了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係wor, 我咁健康, 點會暈呢, 只係返工太充實, 充實到暈咁解jei...
點講呢, 我做緊自己想做既野, 又學到野, 亦覺得自己好好彩有呢個機會, 所以,
唔係忙, 充實也.
每日一樣既工作, 但學既野---不一樣.
基本上9-5都係對住一大疊A4紙, 一大堆Ledger等住我拆數.
但係ledger title 唔同, analyze 既範疇又唔同, 點同讀書呢, 一睇住D items, 就知道真實既business 所做既accting work practical 10 倍.
我用既係notebook, keyboard右邊冇number pad, 偏偏成個department 最需要number pad既係我.....而且用notebook1打字好冇氣勢, 冇聲既, 人地打字打到'拍拍'聲 ga ma....
今日 Charles(我老細) 俾左佢結婚相我地睇, 嘩....同佢所講既'肉豎林峰'有一段距離wor.....
真係唔錯, 做做下野有提子食, 同事冇得彈....壓力下降...

星期六放工後同Levin, Terri and Tony hot pot dinner~~~
and then sunday night have a local trip to....erm, everywhere..
to 粉巔尖鼻嘴紅樹林, 元朗恆香老婆餅, 黃金海岸, 大埔寶生園, 流浮山食海鮮.
and night to 尖沙嘴 dinner, 兩晚都食極多..
話時話, 去澳洲一年,瘦10磅, 返泥兩個多星期, 肥6磅.

Exam result 出左, 感謝主, 讓我肥唔去, 亦話俾我知唔可以繼續上個sem 既hea讀生活....ok, 呢幾個月調節下自己既態度, 下個sem, fresh new start.

台長: 尚未設定
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文