24h購物| | PChome| 登入
2006-04-26 01:58:48| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

點解

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上星期尾(21/4-23/4)誇張得很, 連續星期五至六都有返church~~~
星期五俾地圖俾阿康 & 俾脫毛貼俾姊妹, 順便返埋以諾團~
星期六返以馬內利團
星期日一早返主日, 再來個愛筵, 接著分組祈禱會, 緊接一場乒乓球"混戰"(男人打女人ar~~~!! 天怒人怨ar~~~ 成兩個乒乓球印o係我隻手o度ar~~!!!! "臨尾香"~ 你好過份ar~~ 下次等我借d易甩手扔個拍過你o度...... :p). 臨走同嘉慧交通~
犀~~利~~~~!!

正正式式perform o左十一奉獻... 好大的經歷, 真的要感謝主~!^^

*****************************************************************************
有無搞錯~~~!?! 星期二上o既lecture, 星期五就要present!?! 你想我o地pre d 咩俾你ar!?! @____@""
六月o既present, 你四月就話要收outline!?! 我睇死你都唔會真係咁早改ga la~!!
想做死人咩~~~~~~!?!?!?!??!?

*****************************************************************************

點解

十萬個諗唔通

點解你家陣平均每日起碼要打三個電話俾我
點解人o地激嬲我你就要當我好似女朋友咁誓要氹番我
點解你要陪我配眼鏡後又要堅持陪我去攞眼鏡
點解你要陪我配眼鏡後又要堅持第一個見到我個新look
點解我唔聽電話你會留言話好擔心我
點解我唔聽電話之後就要俾你問番點解唔聽你電話
點解我心情極差時唔聽電話你都仍舊打電話o黎
點解去到樓下你都要我上到廿三樓後打個電話俾你
點解你做o左d咩做緊d咩都要向我匯報
點解你同我講o野好似o係o度氹細路仔咁
點解你要在意我有無黑面仲有無唔開心
點解你要打電話o黎阻止我食杯麵做晚餐
點解我去邊你都話要o黎陪我我都話我識路呀
點解你唔可以正正常常咁同我講o野

點解我開始唔想再接你電話
點解我接你電話我會覺得有壓力
點解我一直都咁鍾意黏住人但就咁唔想被人黏住
點解我咁唔鍾意人阻止我食我最愛o既杯麵
點解我會咁唔鍾意人入侵我一貫的生活模式
點解我咁唔鍾意向人匯報我o既行縱
點解我會唔想知你做緊乜
點解我會完全無意欲跟你調情
點解你借故半拖我隻手我會唔知縮唔縮開好
點解我總覺得有些不對勁兒卻又唔想去承認
點解我之前會信你講"(當你係)朋友o黎ga ja"
點解我會感動之外亦會覺得有時你所做的是吃力不討好
點解會俾我知道唔應該知道卻又知道好過唔知o既事情

點解......

太多點解, 令我完全唔想去解......

應該話係唔識解......

唉.....................................

台長: 雲妮
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文