24h購物| | PChome| 登入
2004-01-11 18:39:45| 人氣103| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

多日不寫有多日事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我諗係時候要講清楚
依排發生咁多事
誰是誰非?
件事究竟係咪你做?
做得出唔怕認?
虛偽到死?
懶好人?懶無知?
你地要背後笑,背後講,我唔會怪你地
我冇權封住你地把嘴
中七都就黎讀完喇
a-level都黎緊喇
咁樣為乜呀,既然大家都唔鍾意大家
學某人講,無為再一齊玩
我亦都唔會咁無恥咁join埋你地度
之前我一次又一次俾人屈
我解釋左唔係我
都係冇人埋我
但你今次俾我地話
就係我地一定話錯你

當然件事邊個搞出黎,o個個人自己先知道
如果依幾件事唔係你搞出黎
ok~~我錯
但係如果件事係你做,而你仲厚顏無恥仲話自己無知,什麼好煩
你人品好極有限

依家係以事論事
我唔係話邊個
如果我真係對人唔對事o既話
我一早就鬼理你地
爆哂d唔見得光d野出黎
但係爆哂出黎又點?
我會好好過咩?
識左咁耐
中七尾先搞咁o既野出黎

有時知道d是非我只可以聽完就算
但係事實上你地憎一個人又可以同人懶friend咁
咁即係點呀?
朋友係用黎利用?定係用黎出賣呀?
究竟係我諗多左.......
但係事實上眼前所見o既都係令我"印象難忘"

係你自己話有乜野事就攤出黎講
係!!不過你依然講緊d"真說話"
可以講真說話o既已經越來越少
更可能會俾人出賣
可能大家睇左依篇文章會令到d人唔鍾意我
不過我已經唔介意
你地唔鍾意係你地o既自由
正如我黎定唔黎係我自己o既私人決定
你地可以評論,但係唔可以管我!!

或者神創造人有不同o既性格係有意義
或者虛偽依個性格係神安排....
但係點解有d基督徒會"真實地""盡能力"表現佢地最虛偽一面?
依d就真係最真喇~~哈哈~~
所以我就係唔明依d基督徒究竟腦袋諗d乜!!

真小人定係偽君子??
你地會做邊個呀?
請留言抒發己見喇



台長: 七輝
人氣(103) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文