24h購物| | PChome| 登入
2004-10-02 01:26:40| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

-*放煙花*-

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年睇煙花…
好在仲有你陪我睇~
不過因為皇上要恤髮....係仲要染埋呀下
臣妾係到等…我地只係睇到一條行的煙花
不過有皇上陪我就已經足夠了嘛!哇哈哈哈
好有趣…今年的煙花我見到有笑哈哈呀!
不過太快,皇上影唔切!太攪笑…
P.S. 佢而有一個有霸氣的頭,係灰藍色BLUE
   可比美飛月追星頭架~

係呀!開心事----- LOVE PSYCHEDELICO 將會到港
開LIVE呀!!!!!!!!^_^
十分都有十分興奮呀!!!!
期待來臨+門票唔貴
同皇上一齊係車發現POSTER,第一時間大家問
  :我地落唔落車拎呀:
最終我地拎左4張既,沿途激多路人圍觀與好寄地望
 我地激似係日本呀!影左勁多相!下次POST!

之後晚上,本來係一團人去飲野
本宮也興致勃勃的說…
最後被飛機了…只剩KARY……
唉....3人到咖啡店食野
用心的對話一番,氣氛不錯
我聽日想同佢地一齊玩呀
不過要返工呀>_<  好BLUE呀!

 我地仲有冇俗語說所講的夫妻呢!?
因為以前都有人話有…又話有人覺得似兄妹…
唔知你點睇呢…我最近好似問左幾個無聊又有含意的問題
你發覺嗎…原來都有好多你的朋友認識佢…唔知佢地鍾意佢冇
不過我只想得到你的一句:你是最好的,你是我的最愛:
   我己滿足到不得了!

台長: 尚未設定
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文