24h購物| | PChome| 登入
2007-06-08 18:37:35| 人氣161| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【Look What You have Done】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



Take my photo off the wall
If it just won’t sing for you
Cause all that’s left has gone away
And there’s nothing there for you to prove

Oh, look what you’ve done
You’ve made a fool of everyone
Oh well, it seems like such fun
Until you lose what you had won

Give me back my point of view
Cause I just can’t think for you
I can hardly hear you say
What should I do, well you choose

Oh, look what you’ve done
You’ve made a fool of everyone
Oh well, it seems like such fun
Until you lose what you had won

Oh, look what you’ve done
You’ve made a fool of everyone
A fool of everyone
A fool of everyone

Take my photo off the wall
If it just won’t sing for you
Cause all that’s left has gone away
And there’s nothing there for you to do

Oh, look what you’ve done
You’ve made a fool of everyone
Oh well, it seems like such fun
Until you lose what you had won

Oh, look what you’ve done
You’ve made a fool of everyone
A fool of everyone
A fool of everyone


【Look What You’ve Done】


請把我的照片從妳的牆上撕下吧
若它不再為妳的生命譜上樂曲
我們之間僅存的一絲愛意都已隨風而逝
似乎沒有殘留些什麼
好讓妳去證明我們的愛情故事

看吧 妳所做的一切
妳把每個人都認為是傻子
似乎妳把這些都當作是遊戲
但有一天 妳會失去所贏得的一切

請不要再操控我的思想
因為妳已不在我腦海裡
我幾乎已經聽不到妳說的那些話
你應該為我做些什麼! 好吧 我來作決定!

看吧 妳所做的一切
妳把每個人都當作是傻子
在妳眼裡 我們不過是個傻子
一個被妳玩弄於手掌中的傻子

請把我的照片從妳的牆上撕下吧
若它不再為妳的生命譜上樂曲
我們之間僅存的一絲愛意都已隨風而逝
似乎沒有殘留些什麼 好讓妳繼續玩弄我們的愛情

因為我不願再做那一個被妳嘲笑的傻子

台長: 源兒

您可能對以下文章有興趣

人氣(161) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文