24h購物| | PChome| 登入
2005-04-06 21:37:28| 人氣42| 回應0 | 上一篇

....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

要做工人一個禮拜呢......不過我真係心甘命抵嫁!mo左你我真係唔知點嘔D hw出泥~今日望住個黑板..我!!我!!竟然交齊晒功課><好有成功感牙!!!
我仲爭六篇歌詞未抄!!我一定會抄嫁...!!
放學..你又話我飛甩佢...我真係覺得佢飛甩我多D...算啦..你1定幫住你達令既˙︿˙
acc堂既果粒糖好好味呢~
羅我细佬泥做枕頭真係唔錯~!
測驗又殺到埋泥啦~我1定1定要溫好hist*
呢排我成日問人借功課...+借紙巾 借乜借乜的...唉~我會努力try帶齊野+自己做自己野!!
好想去孫燕姿演唱會牙!!!....但係..點解好似除左我之外mo人想去囉........

有咩辦法可以令自己唔係上堂既時候訓覺呢?
我覺得食糖糖係一個好方法!!..但係自從我牙媽話~:食糖會變蠢嫁.... 我就唔敢食咁多啦...

台長: EviLdeVil
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文