24h購物| | PChome| 登入
2011-01-13 00:41:40| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

幾個月啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

分開左幾個月啦
唔知你依家點呢?
分開後我周不時都有黎呢度睇
睇下有冇你o既留言
不過都係失望....
我好奇怪罷, 分開時不知幾爽快
分開後就婆婆媽媽

dumpty.... 話晒都係我初戀嘛
唔捨得總會有d o既
依家冷靜落黎真係有d唔捨得你
但係我知道我唔可以咁自私
自己喜歡時就一齊唔喜歡就分開
不過我知道我係仲鍾意你
但係仔細諗返d details
我就知道大家其實唔夾
好多野都好唔同
見解好大差距

話樣野你知丫,
我次次見完你之後我都會喊
原因係咩... 我唔知道
只覺得冇左從前o既親密就變左兩個strangers
感覺好差
又會諗我o既決定係咪太魯莽呢?
但係又諗係咪自己太悶想有人陪先諗起你呢?
我覺得我bear唔到再傷害你o既罪名
講到底我還是十分關心你
只係方式唔同左
我知道自己唔可以再同你做普通朋友
話晒曾經咁close
再夾硬做普通朋友去關心你
原來我做唔到....
如果我地係有緣o既話
相信總有一日點兜圈我地都會o係返埋一齊

對你o既歉意
我覺得做咩都補唔返
i am sorry
我自私....
wish u a happy 2011

台長: ET
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文