24h購物| | PChome| 登入
2004-07-31 14:11:14| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BR

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

br 序:
此行leadcamp 同br 冇乜分別
唉…… 故事大約係咁既…

出門口既前1晚
我發燒……
扮冇野
冇度體溫就番左學校
此時我已經遇料到我呢幾日會好渾濟…

番到學校
冇得入library 囉
form 1 考分班試喎
冇得嘆冷氣
怨聲再度………
之後準備陣間要玩既games
又做mc 咯…
冇冇liuliu 的….
hea 左陣食埋野就散會

br 戲肉:
lead camp 既人都開始番黎sch 喇
我此刻既神情: 呆滯
佢地個背 “郎” 勁細喎
點解我可以咩住個墓碑再加個outdoor 既袋架??
超重囉……….

導師:駒sir
特點:流汗 〔horrible~〕
背景:竟然係fashiondesigner!仲有degree 囉! 〔啞晒〕
必殺技:口才了得! 〔真係好得!!!!〕

之後既我係抑鬱….
真係唔想講野
畀人既笑容係勁假…….

beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
吹口哨囉!
冇錯!br 規矩之1:obey order
我呢世上從來都願唔obey
also 好憎惡听人吹哨子落命令
我真係好想 屋頂 佢….

听到哨子聲即pai –隊立正no talkin’
時限:10 秒 ←impossible =_=”
〔結果我地成咋人用左20 幾秒……..〕

br 人員開始為學生講解之後既歷程
每組分別派有3個煲同1個急救箱 〔呢度已經開始似br …〕
然後輪住出發
必須在限時內買齊所有食物同自行到營舍
現金尚限為600 蚊
若遲到,否則殺冇赦….

我同我既組員:
grouplead 呀pas: form 6s 高高大大,擅長分配工作
rity: form 5c 細細粒,好鬼馬,輕巧
bonnie: form 5c 好靚女,全身pink,細心
giannini: form 5不明 幾沈默,it 奇材
wendy: form 5d mathz 同amathz 超勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mimi: 此乃不明物體 〔哈哈哈………………………〕
constance: form 4d 好朋友,有腦,分析能力極高
hilarywong: form 4b 好朋友,好鬼搞笑,照顧別人! 掂!!
fionatsui: form 4d 好朋友,1齊din,完全投入&合作
veron: form4d 好朋友,斯斯文文,好鬼高
carmen: form4d 好朋友,毛神神,超搞笑!訓覺扯鼻軒!
elisatun: form4d 唯11個有輕度潔癖….. 神情呆滯…..

mission1:搭車入西貢
到e家我仲未g西貢係咪離島…
所以全程我係跟人行
因為要同其他group 鬥快去到camp site
跑到我傻………
仲要咩埋個墓碑… 唉…..
多番追趕同group 3領先
group 1 & 2 落後
去到西貢百佳
成咋din 婆衝入去搶雞 〔超搞笑!〕
再衝去畀錢
衝去巴士站
可惜…….
3:00 鐘果班車已經……
唯有等3:30 !
之後rity 同呀pas 去搵車搭
原來小巴都去到~
誰知大敵: group 2一早已經lining up
佢地分左2批,1批買野,1批等車
車快來了
買野果咋group 2係插隊囉唔該
佢地果group d 老師都跟埋去
d老師都好狗囉 咪話我話
rity 同呀pas 當場直剷佢地到冇論
而其他人就勁大聲話: 有冇搞錯呀!後面啦!
我就: 冷笑……. 〔熱得濟唔想講野~〕
ps:個個都bring 住鄙視目光喎!

因為group 2既領先
個個都嬲爆爆
我就唉唉唉扮頹
搭搭下車突然rity 大叫
con 呀hilary 果d都起哄
哇!!!!!!!!!!!
我地架車好快呀!
追過左group 2喎!
我地起隔左成15 mins 到先開車架好似~
之後猛話: 司機好野!!!!

mission2:開飯咯~
煮呀煮呀煮~
個個都好似好pro 咁
mimi, fiona, veron,rity 同呀pas 就搞意粉
con_heelary_wendy_nini 就搞雞翼
其他人就整sauce 呀~好多好多鎖碎事
而我就起度heaaaaaaaaaaaa
其實都係見邊邊唔掂就去幫下手咁啦
畢竟煮餸都係我強項嘛~ 〔沾沾自喜中~〕

突然間…………..
ohmygod!
我地買錯野!
買左8磅雞翼囉~
係8磅!
原意係買4磅架…………..
肥鬼死我喇…….
唯有晚餐早餐都係雞翼!

好彩最後都有餐安樂茶飯~
不過係要同〔虫虫特功隊〕撕殺摶鬥姐!

mission3: games!
> 找尋小組旗織
各人圍大circle組長蒙眼搵旗
depend on 其他group members 畀tips
可惜我地輸左

> design a leader’s cloth
又輸埋

好灰.........
灰爆! >^<……..
我咁大個女都未試過玩集體games 會輸!
好鬼激氣~
but anyway, it just a game!

mission4: 反省
討論大家最掂同最怕係乜
唔洗問,我緊係答:
最怕鬼! >w<”
好驚..........
最近玩comp 果陣硬係覺得有人望住我…
有種感覺有個人同我臉貼臉 …………
勁驚 ……. 嗚 ……. 唔講lu …
之後終於都休息哪!
mission6:與廁所摶鬥!
我真係好怕污糟
我都唔明點解其他人可以覺得冇乜野架…
入camp 時br 人員要我地張包著椅子的紙mit 開
u know!個地板已經好污糟!
d紙仲污糟! 有頭髮添囉!
好想嘔 …………….
我hea 左陣就拿拿林洗手!!
再洗手… 洗完手之後
係再洗手! =w=”
okfine~ 個廁所仲惡頂!
so 臭! u know! 臭!
係臭! 我真係頂唔順!
請幻想下您仲要擘大個口黎刷牙
係真係想嘔囉…
唉~

mission7:真正!玩
經過1輪撕殺
我係已經虛脫
加上感冒
我直頭死死下咁…
但係我都係選擇左玩
玩killer!笑到我傻!
個killer 第1個就殺第2個killer!
個doctor 仲走去救佢~
我同helenam 就扮晒野話之邊個係killer 囉~
哈哈哈哈! 笑鬼死我~
之後又玩咩e鵝傳鵝 冇liu 到3點左右
then 又嗲嗲嗲啦
女仔係咁架啦~
唔記得係咪呢日喇!
我又畀人問話!
我冇拖拍呀!冇呀冇呀!
嘻嘻哈哈完就閃去訓覺
哪! 我係訓唔著既!
1來個枕頭bin得很
2來我凍到傻左
諗起titanic……
soromantic!
好不容易挨到4點左右終於訓著左

mission8: 賽馬!
係去賽馬會既唔g咩戶外青年營啦!
早餐超勁咁食包 …….
then 搭車
1落車: 哇!!!!! 好靚呀~
簡直係天堂!
d設施掂到爆!
個廁所云石囉唔該!
洒水系統又好!
係掙在冇disco 姐~
之後發din 咁玩個tasks!

>pai 竹筏
soeasy~
我以前玩過嘛!
rity 同pas 都有~
紮幾紮就得左
仲最快添~ 〔沾沾自喜~〕
之後出所謂既海
我都唔g pai 黎做乜!?
d水去到knee 之嘛!
又唔畀我地入出去喎~
勁冇liu 囉!
不過我係不停咁畀人潑水 ……

> 升天
我唔記得左個game’s 名係咩
總之要咁多個人抬1個人上去天花板
用個鼻哥掂到天花板上既string 即可!
幾經辛苦終於玩完左
之後到人地玩
條br 人員同我拉長左條string 囉!
我x$&&%()#@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁即係話人地會更容易完成呢個task 啦!
我同我d group members 又勁angry!
成剷成個br!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .^.”
我地得番個答覆係: no reply 囉!
okfine!
我地勁
我地挑戰難度!
超超超~
跟住條氣勁唔gur 走去玩第2樣野

>過河
冇liu …………
不過con 有腳傷都參賽!!!!!!!!!
好感動!
con 仲喊左出黎….
我地成group 人緊係100%支持佢架啦!!!!!!!!
finally, 得左

>信心跌
冇乜野
就係咁跌落黎
搵人接住您之嘛~
soeasyman!

>迷宮
勁冇liu
不提也罷

最後我地得第3!
都好過冇~

之後我分別同helenam and hilary 蛇左去玩pingpongball
人就是這樣
要爭取去玩嘛!

mission9: 夜行 ……
大家被懞住眼咁搭車 〔陰公〕
途中唔準傾計    〔痴線〕
我訓到死左     〔正常〕
勁似br 囉~    〔心寒〕

跟住落車
1個搭住1個shoulders 咁行
行呀行
有人大叫: shit!
果個係我
冇他的
成隻腳hum 左落條石柱度囉
成隻美腿咁就報銷 ……
跟住呀駒sir 即刻過黎bong 住我
搞到我好似個白痴兒咁 … 〔雖則我係 …〕
不過都係冇用
上樓梯果陣
有人大叫: 哎呀!
果個某利又係我
冇奈冇奈
成隻手批左去扶手果度
個扶手用鐵做架下!
唉~駒sir 在旁1同慘叫: 哎呀! 冇喇冇喇 …

mission10: 摸黑寫字
帶果枝電筒原來就係咁用!
冇liu

mission11: 玩!
atnite!又係談心事的時候了~
之後變成玩講左個結局出黎做番個人點死呢~
笑到我丫
當然,有d我嚇到傻左 ._.”
果晚我勁早訓
病左好唔舒服嘛…

果d4腳paipai 我都唔想再理佢地
好鬼煩
夠吉士既就咬我
我唔訓,都fing 到您地嘔泡
好彩~佢地真係唔夠吉士搞我~ >w<

朝早起身
唔g打左幾多個乞chi
第2度冷親……
果個死人冷氣凍到sort 左
d人又係5點幾就起身擦牙囉唔該!
嘈嘈閉! 煩爆!
我真係好憎人擾我清夢
坐左起床度冥想……
個心靜左之後就行動!

mission11 做早操~
冇冇奈奈咁hea 左陣

之後影相相~
同頒獎
我地果group 係出奇地攞左最大果個award!
開心死~~~~~~~
都話我玩呢dgames 從來都未輸過架啦~
勁沾沾自喜~~~~* >3<
愛死我dgroupmembers~
1筒黑加倫子糖同1包勁酸既糖就係我地既presents~
sohapi!
我地之後仲貼貼紙!
意思即係佢有張sheet
張sheet list 晒做leader 應有既條件
而張sheet就貼起您背部
每個人都有貼紙
當佢地認為您有呢個leader 既條件就會貼1粒貼紙落去
〔講到好似好複雜咁~呀哈!其實好簡單~〕

經過1輪貼呀貼之後
我睇下張sheet
其中1項畀人貼爆左
果個係: 主動
下? 乜我好主動咩? 哈哈哈哈哈哈~
朋友方面就係既~
不過感情果d就超級被動… 冇奈冇奈
d人仲貼我有責任感啦,有自信,合作精神,懂得與人溝通,
熱誠,有說服力,人緣好,有腦,口才了得,不怕蝕底

其實自問我以上既冇1樣能夠逹到
可能我係我都唔g
不過我都好多謝幫我貼貼紙既人~ >3<
maygodblessu

我根本都唔了解自己
但點解有d人反而會了解到我呢?
好奇怪……
我睇我自己永遠都係最醜陋既1面
iduno why, but I do so ..
我沒有女生的溫柔美麗
卻有男生的尊嚴倔強
雖則我唔係1個心地硬既人
但我做野1定有我既原則同底線

今期既cosmogirl 又講中左我lu
佢話: 面對住自己唔鐘意既人都要微笑
听落好似好奸咁
其實都係1種大方既行為
我最近都做緊呢樣野
要做1個brave new girl 真係唔簡單
cosmogirl 仲教我如何同人〔妥協〕
呢2個字從來都唔會發生起我身上
我1向都係獨來獨往架啦
1係就人,1係就閃人
妥協都唔g咩黎
但我都try 下~ gdgd…!

我終於睇完2姝夢既亨利8世同蒙羅麗莎喇~
其內容果真變態
睇到我自己大叫
com 埋本書
但始終都會繼續睇落去~
有時,有d虐待既方式我係睇到笑
因為真係好變態! ._.”
〔其實我仲變態…〕
不過我好享受自己1個人靜靜咁睇下書
好悠然自得的樣子

可惜最近我忙到連library 都唔得閒去
冇他的
都是受到媽媽的管治!
唉~
日日就鬧到我pai 左起度
又迫我做運動
又迫我溫書
唔畀我玩comp……
眼訓又唔畀我訓 =^=”
好慘~
似人非人既生活
已令我目光渙散……

即使好少既事佢都管我…
eg 我買cosmogirl
佢隨書送左本叫做咩變愛唔g咩急救
mami審核過果2本書
就畀左cosmogirl 本書我睇
但果個咩變愛唔g咩急救
佢同我講: 唔岩您睇,我同您dump 左佢
我啞左囉~!
我睇都未睇就話dump 左佢…
以我咁既性格緊係爭取番我應得野啦~
最終我都留住果本書……
雖則個內容真係唔太關我事~
但咪當entertainment 咯!

因間去jose 個farewell 咯~
yohoooooooo!!
不過我都係提早出門
1個人扮頹hea 下街先~
還掂要買present 畀jose
我最近又虧左
窮到嘔 =^=”
不停咁買野畀人~唉~~

唔……
e家個腦海迴盪住此歌
玻璃鞋之粉碎3角琴

關進家裡1日 彷似監禁1000日
很固執的母親 相當敏感 對什麼亦過問
〔我已經連日溫書喇… 好攰呀…!又畀佢問我係咪拍拖!
拍乜呀? 冇呀! 好lonely 呀我! 呀哈~〕

每天穿甚麼見人 結識到甚麼友人
共同伴出街走轉也擔心
〔佢限我11 點前要番到屋企… 因為佢worry 我既安危…〕

管教多過親近 當我3歲1般笨
很固執的母親 每日亦諸多質問
〔咁我既智商的確同3歲差唔多既……〕

在應不應拍拖也要管制我
〔我慣了…〕
為何電話傾少與多也要操縱我
〔幸而我沒有此習慣…〕
練琴令指尖都痛楚卻未曾懂得音樂
〔好彩佢準許我唔彈琴~〕

再講番我親愛的2姝夢
我又睇到喊……
tiara 真係好可憐…
為左napoleon 又犠牲自己
佢4年後就要死喇…
佢唔想napoleon 唔開心
縱然要生離死別
她寧願笑著的離開
而她最後的要求是要笑著哭 〔ohmahgod…!〕
還要笑得動人…
所付出的代價就是令自己色盲
她覺得此世界既色彩已經不再重要
有了napoleon, 怹就是世上的光彩…

oh mah god………………!
好感動………! >w<
等我contin 睇埋個結局先~

篇日記打左我3日!
終於打完

台長:    蝴蝶牛油!
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文