24h購物| | PChome| 登入
2004-06-28 10:04:12| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

軟禁日誌1:尋仇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

人地考試果陣就摶命讀書
放假就玩個痛快
而我天生異稟
考試蛇左去玩
放假就不停頹廢

開始覺得自己唔入流
同畀朋友們杯葛
冇法
我已經莫視青春

突然間好有衝動避世
當然係學又唔番, 補習社又唔番果隻
我開始好驚出街
驚個太陽會燒lon 我vae
驚某d人會出黎搵我尋仇

講番我就把鬼火
豈又此理!
我考試期間
〔好似係考chem 果日〕
我入番會場坐番埋自己位果陣
個心係不停用粗口咒罵〔某某〕
*** 我真係唔知邊個係某某
我頂~
我前pai 番學咪好鐘意lock 人部caltor 既
咁我呢d都係出自玩下人姐
橫掂都唔洗計數
趁小息咪lock 下人部cal囉
咁lock 完部機15 分鐘之後
佢會自己解番架嘛
但就會仲有d符號起caltor 上面
要咁番mode.先正常番
好啦 咁我考完paper i
番番去坐位望下部caltor
係勁多符號架囉唔該
我til~邊條某某搞我部caltor 呀!
咁狠陰毒!?
擺到明有心lock 我機唔畀我計數
正粉腸
好睬咁岩15 分鐘解番姐
我好肯定有人搞過我部cal 囉
我考完paper i
掂都冇掂過部caltor 就飛走左喇
勁cheap 囉條某某
如果畀我g道係邊個我1定將佢五馬分屍
佢部caltor 亦都要起呢個世界上消失!
燒佢部caltor 囉!咩事呀!超超超~
最憎人郁我d野
〔阿媽幫我執枱我都叫苦連天〕
仲要係出自邪惡既心腸
天啊! 點解會有人搵我尋仇架?
勁冇奈囉

就係咁
我已經看破人間地獄
香港唔係1個好地方
尤其係sfcc
人心險惡vae
不過form1仔好睬仲好純~
當然我係幫硬佢地架啦
好似有日我exam amathz
冇啦啦帶左個圓規番去托
〔哈哈哈~真係好冇liu〕
咁我去買野食果陣听到2個form 1 仔係度苦惱緊
原來其中1個唔記得圓規
呵呵呵~ 又會咁岩既?
所以佢地起我眼前消失飲際
我就送出我既圓規哪
幫人既感覺真係好爽!

避世其中1個原因係怕人尋仇
真係驚架
我缺乏保護係咁架喇
再者我都唔算係硬朗既人

我買左今期既sister 睇
〔其內容極度垃圾,不看也罷〕
其中有篇文章: 〔長髮〕
哇!好掂!
個女仔叫做green
佢有個男朋友
不過個男朋友因為佢成日都係短頭髮所以飛左佢
〔哇!條友勁冇liu 囉~save 啦唔該〕
後來green 發現原來佢另結新歡
識左個長頭髮既女仔 <--- 好飄逸果隻
green 認為長頭髮既人枉枉畀人1種
好溫柔同需要受保護既感覺
所以佢男朋友先揀佢
green 就勁傷心 <--- 畀著我我會摑臭個男人
〔天蠍座不會放過背叛他的人〕
佢就決心留長d頭髮
但因為佢天生髮質差,似鋼線,好難留得長
故事到e度就結束左

後來個作者為green 作左篇文章:長髮
此乃幻想green 日後既生活
green 好成功咁留左把連我都好羨慕既長髮
有日,佢撞番佢位男朋友 〔故事總是這樣的~〕
個xbf覺得green 勁掂! 以前走晒寶!
之後就約green 1齊食飯
其實大家still 係鐘意對方
green 入到餐廳,因為佢把秀髮而全場觸目
當佢xbf 懶情深咁要求green 做番佢女朋友
green 拎左把剪刀
1野咁剪左執頭髮
之後話: 如果係因為呢把頭髮令您鐘意番我
     我寧願唔要
咁就喊住走左
佢去番佢平時去既髮型師哭訴
佢既髮型師憐惜地幫佢修過個髮型
此時,green 已經唔再喊lu
佢發現果位髮型師勁靚仔vae~
〔即係同佢拍拖〕

超掂囉篇文章!
完全up 中晒我心裡面揶揄人既ptz
介意1個女仔長頭髮/ 短頭髮
係極之冇liu 既事
不過時下既青年就........
本應我都想留長d頭髮架
冇他的,貪玩兼未試過
可惜我唔鐘意成日紥辮
放散頭髮落黎又怕熱
所以都係剪鬼晒佢~
以致落得e家似mcdonald 叔叔既田地

短髮既人唔代表佢硬朗,堅強
而長髮既人亦唔見得佢溫柔啵 〔狗狗狗!!!!!〕
↑可能仲好惡毒添呀~嗚嗚....
我認為頭髮既野全屬個人喜好
與性格冇關

up 左1大堆廢話
係時候plan 下呢個暑假做d乜
ummmmm.. 因為避世既關係
都係屈係屋企架喇
我打算慢慢欣賞我既2姝夢第二輯
再刨埋紅樓夢
成日話想睇都睇唔到
唔係畀人借晒,就係自己唔得閒睇
之後再玩埋本modern view , 同恐龍!
掂呀! 正正正!

而首要既任務
就係清理好我既垃圾崗 - 書枱
執番好dnotes
再大覺訓~ yoooooohooooooooooooo***

台長:    蝴蝶牛油!
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文