24h購物| | PChome| 登入
2004-05-16 19:51:00| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

cosmogirl_2姝夢

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我elisatun 從來都唔睇magazine
有時都係悶到勁呆滯果陣先睇
但e家我決定左追cosmogirl
原因: 好岩我channel
同埋好女孩萬歲feel
個原因好似好空泛
不過有時做野係冇原因既...
就好似為什麼喜歡他
多數人也是答不出的

跟住呢就講下琴日補習喇
哇!係咪想笑死我呀?
我不停咁整鬼人囉係
坐melody 隔離果個人呢
佢同佢個老友分開左黎坐喎
咁大家咪笑佢地囉
之後我話不如佢地騎膞馬1齊坐啦~
大家都笑到傻左
之後我見到佢枝筆已經笑到震喇
總之您望佢枝筆就覺得枝筆好似砌出黎咁啦
跟住我趁佢去廁所
我咪攞左佢枝筆,偷左枝筆既彈弓囉
跟住又扮到若冇其事咁
melody 窒左個彈弓畀我
我唔知做乜鬼彈鬼走左個彈弓
咁我唯有畀我果枝muji 筆佢.............
點知佢又拎多枝同頭先果枝筆1模1樣既筆喎
笑到死左!唔知佢身上仲有幾多枝呢d筆呢?
〔其實冇乜興趣知〕

之後飛左去shopping
咁就買左成千幾蚊既3褲鞋..
〔今次係媽媽錢包出血〕
我地去左izzue 買衫同褲呀
勁開心~我好鐘意呀~ >w<
之後去dkny 買鞋呀!
開心死呀!勁型呀對鞋!好貴呀...
對鞋係為左著去飲先買架~
〔其實係有少少屈機成份〕
下星期去表姐結婚酒席!
正!我未去已經想像緊有咩食喇...
哈哈哈哈哈哈!食野!大晒!

呢1刻我又諗起下1站彩虹既情節喇
好慘vae 呀胡杏兒.....
畀人陷害囉!睇到喊囉
勁冇奈..... 又好感觸.......
真心對待朋友,原來佢係個勾心鬥角既人
仲要也文也武.. 1大堆冇奈
唔!好!再!抄!我!呀!
人鐘意乜又鐘意乜
我鐘意踩屎係咪又跟呀
〔唔係真係踩臭臭呀.. 睇我之前既diary啦唔明就〕
我諗我要改下我個look 先得
畀狗抄得多都冇隱 eeeeeeeee..

哇~〔老友記〕呀!
〔情緒變得好快vae~〕
yeah!pearl 又有得做fdz 喇!
我1定追架!好似係sundaynite 8.30
正呀!我預備緊  笑 >_______< 喇

哇哇哇! cathy 豬借左2姝夢畀我呀
>3< 好岩channel 呀同佢~
勁好睇囉!因為.. 我好羨慕tiara...
〔不過我都係睇左1半到咋!要加油lu〕
我要買埋第2册呀!
其內容簡直係恐怖到嘔泡..... >w<
話咩個路易十四好鐘意畀女人虐待
畀女人挑手筋.. 刮眼皮.. 甩左出黎呀救命
好驚呀....... 好驚好驚呀....
驚   都要睇~ yahhhh!

我呀! 睇左鬼王再現喇!
勁驚呀~scream 晒呀..........
e家係唔敢訓架囉~
好驚freddy 同jason 囉
撞鬼佢地~打極都唔死!
畫面勁嘔心!血呀血筋呀筋~

以下係我起2姝夢最鐘意既1句:
別把憂愁撒播,怹並沒有義務承擔我的不快樂
 
既是如此, 我只有離開........

台長:    蝴蝶牛油!
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文