24h購物| | PChome| 登入
2003-12-07 19:33:00| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

>3< 戀b

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好過份 鄙賤 下流 冇恥
我琴日同阿媽去飲茶 〔><正〕
買老夫子睇 〔今期好搞笑唷〕
我立到份newspaper..
我勁有衝動喊.......
好過份呀d人 點可以用筷子桶死bb架
個阿b仲咁細... 發神經架....
當bb 喊果陣.. 仲吉得落架咩!???
好下賤呀!!!!! 頂!!!! 好burnnnnnnnnnnnnnn
你唔鐘意個阿b咪塞番佢入去囉
頂呀... 過份...... 嗚....... 好可憐呀..
阿b連x'mas 都過唔到....
冇天理呀... 咩世界!!!! 咩人!!! 禽獸不如!!
如果我係個阿b我做鬼must 搵番果2隻禽獸
冇論咩原因 都唔可以任意攞左我條命
你地只不過係整造我出黎既機器
我係dependent !!! 我畀你黎發洩架? 頂.....
爆左好多粗 我好憎呢種感覺.......呀呀呀...
喊到我仆直... 咁細個bb... eeeeeeeeeeeee呀.....
冇人性!!! 用筷子插囉仲要.. 痛苦程度同時間加長..
我真係想像唔到個阿b掙扎果陣... 係... 點..... 嗚..
心情果日極cha............ 就係因為咁! 正禽獸!!
 
之後去bo amathz.. 哇哇哇
melody 好lady 呀!!! 心情好番d
不過黎過陣traffic jam 囉....
我後min 果2位c奶 講個不停
我已經起佢front 前cover ears 架啦!
做唔識做!! 落車果陣怒bei 左佢地.. 得戚得佢地丫
melody 真係好.索.呀 哈哈哈
溝死仔啦個look~ 哎喲~
〔其實佢係去飲姐! 不過真係好索喎!〕
咁阿2云同帥哥1齊黎啦
咳咳咳 唔好以為我見唔到呀
嘿.. 十指緊扣 哇哇哇..~~*
羨慕死我啦! 嘿嘿 講笑~
真係好幸福bur~ >_<
 
掙扎左好耐終於坐定定 計數
jose 送左d愛心cookies 畀我做生日present 呀!
勁touch~ ehehhehehe..
我周圍咁give 人食啦 .知 哼~ 唔提喇
‘之後狂玩犬尾龜啦~ 正正正
成日問佢地2個 咦?你老公呢? wakakkak..
d人啦 自虐到丫 好desire 我打佢喎! 哈哈..
都話我係好人 u know?我唔會打人架 大佬 咪傻啦
你下次1定唔會同到我坐架
除fei ... 好似果日咁既情況再出現先算啦
不過就算係咁唔好彩 我都會理會到你架 縱使你打我 我唔怕架
‘大家琴日都笑到傻左架下 coz 丸尾面紅~龜扮型~
番到屋企勁冇奈 d人狂問我阿邊個鐘意阿邊個
我被迫咁cut 線啦 畀阿媽鬧到rainbow 咁! 噢..
 
哇!好強呀呢pai~ 狂訓!
我訓過4粒鐘既晏覺 之後凌晨1點再訓
放學番黎11點就訓 哈哈哈...
今日8點起bo 習左1陣 再訓 訓到3點半
好听d我就係piglet~ 難听d我就係豬! 噢
我d威水史已經驚嚇左好多人luuuu
我怕我第日講講下野都訓得著呀~嘿
今日睇左 姊魅情深 !
勁驚.. 嗌晒咁 之後自己係度跳 太驚喇實在~
wuuuuuuu! 我其實唔太明套野up 乜..
淨係g我1路睇1路話:oh shit no no!! 唔好呀 拿!! 唔係雅?
           攞野毆佢啦!! shit.. 殺左個後底哪佢啦!
‘哈哈哈 我嚇親我呀媽~
 
鄭融首 終生學習 真係好好听~~*
呢pai 听得歌多又畀媽鬧.. 噢.. 唔打喇 費事佢又鬧~

台長:    蝴蝶牛油!
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文