24h購物| | PChome| 登入
2006-03-02 21:04:09| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

問題`

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台







早會* [雜草]被彈得一文不值*

之後入左HALL 睇野.. 孫B累死我地班..~



- E2 好好*





MUSIC* 玩耳仔玩到出血.. 被迫攞左[人]張紙巾.. 交叉感染*

.. 放左已經想即走.. 比MZ WONG 叫住..



之後去TOILET.. 好恐怖, 好痛*

THAN 丁&娜黎左幫我.. 終於吉番入去..



但係痛到..





番課室..標眼淚..    之後.. 某幾個原因我o係度[咩]啦..

首先我唔係幾舒服.. 有D暈.. 肚痛.. 唔係幾想講野.. 好辛苦..



又唔想番課室.. 廢事比[人]見到啦..



同埋.. 諗起一D事*





最終辛苦到哭左.. 樣衰* 冇人見到..

之後下午勁DOWN* 冇MOOD.. 因為真係幾辛苦..



不過根本冇人知.. 冇人問過我咩事LO.. 算啦* 心淡了





CHIN* 成班人唔知做咩.. 我只覺得 [十萬個無聊] LO唔該..

反正我冇心情睇.. 唔知你地做緊咩.. 好似唱COOKIES..



IH*2 我終於會笑了=] 還是尹SIR 好 *V*



我唔知陳小姐&何小姐 咁做係咩意思.. 只係覺得佢地唔明尹SIR*





雖然我曾經都覺得尹SIR 係針對佢地..

我衣家認呢D只係我膚淺* 我都希望佢地明白LO..



反正我都比尹先生鬧過唔少..

咁我咪要嬲死佢?..





算.. 你地既事.. 我收聲*









今天好差.. 唔開心* 我話過唔喊GA*











願明天 能不再為妳痴纏 明白改不變*
你亦離開很遠 就算花光心機守每一個諾言..


最後誰又會可憐?

台長: * editH`. ﹏×"❤
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文